וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאש: "אמרתי למאמן, 'אני שיכור לגמרי'. הוא ביקש שאשחק בכל זאת"

אקס הפועל חיפה חשף: "חשבתי שאני מושעה ושתיתי כל הלילה, למחרת המאמן ביקש ממני להתכונן למשחק. לא האמנתי למשמע אוזניי"

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 2:2/ספורט1

גבי תמאש זכור היטב לחובבי הכדורגל בישראל, הן בשל אופיו הצבעוני והן בגלל הפרשיה בה הואשם בנהיגה בשכרות. אבל מסתבר שאקס הפועל חיפה לא רק עלה על ההגה כשהוא שרוי בגילופין, אלא גם עלה על כר הדשא. כך לפחות הוא טען בריאיון שפורסם היום (שלישי) בתקשורת הרומנית.

"כששיחקתי בישראל, היה שבוע אחד בו הודיעו לי שאני מושעה. למחרת היה משחק, אבל ידעתי שאני מושעה ולכן הרשיתי לעצמי לצאת לבר עם כמה אוהדים שרופים של הקבוצה. הם אמרו לי, 'גבי, תשחרר, אתה ממילא לא משחק מחר', אז הלכתי איתם ושתיתי המון. למחרת המאמן (הוא התכוון לניר קלינגר) מתקשר אליי בשעות הבוקר. אני רואה עוד ועוד שיחות ממנו, ולא מסוגל לענות. הייתי שיכור לחלוטין, וניתקתי את הטלפון", שיחזר תמאש. "בשלב הזה הוא שלב שני שחקנים מהקבוצה לבית שלי. הוא ביקש שיעירו אותי כי רצה לשוחח אותי. כשהתקשרתי אליו, הופתעתי. 'אתה לא מושעה, אתה יכול לשחק', הוא אמר לי. אמרתי לו שאני שיכור, והוא אמר: 'זה בסדר, כנראה שאתה משחק טוב יותר כשאתה שיכור'. ביקשתי ממנו לנוח שעתיים או שלוש כדי להכין את עצמי למשחק, וכך היה".

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בלילה משתכר עם אוהדים, למחרת פותח בהרכב. תמאש/אדריאן הרבשטיין

תמאש הוסיף: "כשהאוהדים ביציע ראו אותי, הם התחילו לצחוק, וגם אני לא יכולתי לעצור את עצמי. אמרתי למאמן, 'זו פעם ראשונה ואחרונה שאני עולה למגרש שיכור. מי יודע מה יכול לקרות לי'. אחרי לילה כזה, אתה חייב להוריד את רמות הסוכר בדם. פשוט אי אפשר לעלות לדשא סתם כך, חייבים להתאמן לפני כן. אבל שיחקתי בכל זאת, ולא שאלתי שאלות. כך זה היה כל חיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully