וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד תסבסד כרטיסים לחצי גמר הגביע ומקווה ל-5,000 אוהדים מול נתניה

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 9:48

הנהלת הקבוצה רכשה את הכרטיסים למשחק הגדול ותמכור אותם לאוהדים בחצי מחיר. שחקני הרכב רבים ינוחו במפגש הליגה מול אותה קבוצה בשבת

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד קיבלה החלטה לסבסד 50 אחוז מעלות הכרטיס לחצי גמר גביע המדינה בעוד שבוע. כזכור, הקבוצה של בן שמעון תשחק מול מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד ובמועדון החליטו לרכוש את הכרטיסים לשערים 4-5 ולמכור אותם לאוהדי הקבוצה בהשתתפות של המועדון ב-50 אחוז מהכרטיס.

ההתאחדות לכדורגל הוציאה למכירה כרטיסים לשערים האלה בעלות של 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לבני נוער, אבל אוהדי אשדוד ישלמו מחצית מכך והמועדון את החצי השני. באשדוד מקווים למלא את שערים 4-5 ב-5,000 אוהדים. אם אוהדים מאשדוד ימלאו את היציעים הצפוניים האלה מאחורי השער בבלומפילד, תיפתח מכירה גם לשער 2, שם הכרטיס יקר יותר.

אוהדי מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
באשדוד מקווים ש-5,000 אוהדים יגיעו לחצי הגמר/לירון מולדובן

ילדי בתי הספר לכדורגל ומחלקת הנוער של המועדון יגיעו למשחק באוטובוסים שתעמיד הקבוצה. בנוסף, באשדוד העבירו ל-250 אוהדים שרכשו לפני הפלייאוף חבילה של מנוי לפלייאוף פלוס כרטיס לחצי הגמר במחיר של 220 שקל לששת המשחקים, את הכרטיס שלהם לחצי הגמר.

במועדון יצאו בקמפיין ברשתות החברתיות הקורא לאוהדים להגיע למשחק ובעיר נתלו שלטי חוצות רבים. לקראת משחק הליגה בשבת מול מכבי נתניה שיקדם למשחק חצי הגמר בשלושה ימים, צפוי המאמן רן בן שמעון לתת לשחקני הרכב רבים לנוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully