וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשהפלייאוף מגיע, באטלר הופך ל-GOAT": ה-NBA בהלם, מיאמי פחות

ההצגה ההיסטורית מול מילווקי הדהימה את הליגה, אבל באטלר עקץ: "אף אחד לא האמין בנו, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים". התגובות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.4/ספורט1

יש שחקנים שמצטיינים בעונה הרגילה, ויש מי שנועד לרגעים הגדולים. ג'ימי באטלר ללא ספק שייך לקבוצה השנייה, והלילה (בין שני לשלישי) הוא הוכיח את זה שוב - ובענק. 56 נקודות היו לבאטלר מול מילווקי, וכמעט במו ידיו הוא סחף את מיאמי לניצחון 114:119 מדהים שהעניק להיט יתרון 1:3 שאף אחד אפילו לא חלם עליו.

ובכן, אף אחד חוץ מבאטלר עצמו. "אנחנו ידענו מה אנחנו שווים ולמה אנחנו מסוגלים, גם אם אף אחד חוץ מאיתנו לא האמין בנו", אמר באטלר אחרי ההופעה ההיסטורית, במהלכה שבר את שיא המועדון בנקודות במשחק פלייאוף והפך לשחקן השישי בלבד אי פעם שקולע 56 ומעלה בפוסט סיזן. "זה בסדר גמור מבחינתנו - אתם תמשיכו להקל בנו ראש, ואנחנו נמשיך לעשות כל מה שאפשר כדי להוכיח לכם שאתם טועים".

באטלר החזיר את ההיט מפיגור של 14 נקודות ברבע האחרון ועזר להם לרשום את הקאמבק הכי גדול שלהם העונה, ברגע הכי חשוב של העונה. זה לא מפתיע בהתחשב ברקורד המרשים שלו בפלייאוף. באטלר חתום על 6 מתוך 40 ההופעות האישיות הכי גדולות בפלייאוף מתחילת המילניום, ועומד עד כה על ממוצעים אדירים של 36.5 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בפלייאוף הנוכחי. אם הוא ישמור על הקצב הזה, הוא יהפוך לשחקן השלישי בלבד לצד מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס עם ממוצעים של לפחות 35 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בפלייאוף עם 50% ומעלה מהשדה (באטלר עומד כרגע על 62.8% מדהימים).

"ג'ימי באטלר הופך ל-GOAT (הגדול בכל הזמנים) בכל פעם שהפלייאוף מתחיל, וזה משוגע בכל פעם מחדש", כתב פרשן "דה רינגר" קווין אוקונור, ולמברכים הצטרפו שחקנים רבים, כולל ג'ואל אמביד.

ג'ימי באטלר, מיאמי היט. רויטרס
"פלייאוף מאדרפאקר ג'ימי". באטלר חוגג/רויטרס

באטלר שמע קריאות MVP באולם הביתי, אבל שמר על פרופיל נמוך בסיום. "אני מאמין שאמביד הוא ה-MVP של העונה. בסך הכל היה לי משחק אחד טוב מאוד, זה לא הופך אותי ל-MVP", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully