וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב היריבה הכי נוחה שמונאקו הייתה יכולה לבקש"

מדוע המצ' אפ טוב למונאקו, למה אסור לה להפסיד לפני שהסדרה עוברת לתל אביב וכיצד בולדווין יעשה את ההבדל: שחקן העבר של נבחרת צרפת מנתח

תקציר ההפסד של מונאקו לשטרסבורג בליגה הצרפתית/מתוך יוטיוב

הערב (שלישי, 21:15) זה קורה: מכבי תל אביב ומונאקו יעלו למשחק 1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, כשכל אחת מהקבוצות שואפות להנחית את המכה הראשונה. אם לשפוט על פי הלך הרוח בתקשורת הצרפתית, לא רק מכבי תל אביב אופטימית לקראת ההתמודדות. הפרשנים בצרפת מהמרים על מונאקו במצ' אפ בין הקבוצות, ושחקן העבר סטפן ברון, ששיחק בין היתר גם בנבחרת צרפת ומשמש כיום כפרשן טלוויזיה, מסביר מדוע.

"זה מצ' אפ קצת מוזר בהתחשב בעובדה שלשתי הקבוצות יש איכויות די דומות בכל מה שקשור לריבאונדים בהתקפה, לסחיטת עבירות, ולהסתמכות על גארדים דומיננטיים - בראון ובולדווין בצד אחד, ג'יימס, אוקובו ולויד בצד השני. כולם שחקני אחד על אחד טובים שמצטיינים במהלכים של בידודים, למרות שלורנזו בראון מסוגל לייצר לעצמו ולאחרים במהלכי פיק אנד רול. מבחינתי, ווייד בולדווין יהיה האקס פקטור של הסדרה. הוא זה שיקבע אם מכבי תל אביב תהיה יריבה בלתי עבירה, או דווקא כזו שאפשר להדיח. אם השלשות שלו נכנסות, זה משנה את כל כללי המשחק, זה משחק את כל הקבוצה", טוען ברון.

לדבריו של ברון, מונאקו יכולה להסתדר היטב עם מכבי תל אביב. "מכבי תל אביב היא היריבה הכי נוחה שמונאקו הייתה יכולה לקבל. מונאקו הפסידה פעמיים לפנרבחצ'ה העונה, ולפגוש את פרטיזן עם ז'ליקו אוברדוביץ' על הקווים זה אף פעם לא טוב. בכל מקרה, מונאקו חייבת לשאוף לנצח את שני המשחקים הראשונים, כי אני מתקשה לראות אותה מנצחת ביד אליהו. מכבי תל אביב קבוצת חוץ מוגבלת מאוד, ולכן אני מאמין שמונאקו פייבוריטית בסדרה. אני מנבא שהיא תשיג את הכרטיס לפיינל פור אחרי חמישה משחקים".

שחקן מונאקו אלפא דיאלו עם מייק ג'יימס. CHRISTOF STACHE/AFP, GettyImages
קיבלו את היריבה המועדפת? מייק ג'יימס ואלפא דיאלו/GettyImages, CHRISTOF STACHE/AFP

אתמול התראיין לטלוויזיה הצרפתית המנהל המקצועי של מונאקו, אולכסיי יפימוב, ולא ניסה להנמיך ציפיות. "אם אתה רוצה להעלות את הרף, אתה חייב להיות מוכן ללחץ מהסוג שיש עלינו עכשיו. אנחנו לא פוחדים מלחץ, אלא מבינים שאנחנו צריכים להתמודד איתו כדי להיות בטופ של אירופה באופן קבוע", אמר.

יפימוב הוסיף: "זה החלק הכי טוב של העונה. ננסה להילחם על הכרטיס לפיינל פור, הקבוצה מרוכזת ומוכנה, ונקווה שהקבוצה תציג את היכולת הכי טובה שלה. אנחנו נתקדם משחק אחר משחק, צריך להתחיל עם הגנה אגרסיבית, זה יהיה האקס פקטור של הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully