וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בירוק, אבל בניו יורק: ארון רוג'רס עובר לג'טס

תם עידן: אחרי מרדף בן שבועות רבים, הג'טס הנחיתו את הקוורטרבק שמגיע מגרין ביי לאחר 18 שנה בטרייד מורכב. ומה יהיה המספר שלו על הגב?

ארון רוג'רס. Patrick McDermott, GettyImages
תם עידן. ארון רוג'רס/GettyImages, Patrick McDermott

אחרי שבועות רבים של דיונים וספקולציות זה סופסוף קורה: ארון רוג'רס עובר לניו יורק ג'טס. 15 שנים לאחר שעשה זאת ברט פארב, גם היורש שלו בגרין ביי נשאר במדים הירוקים, אבל נוסע מזרחה. הפאקרס הסכימו לעשות טרייד על הקוורטרבק. בטרייד המורכב הם יתנו בחירת סיבוב ראשון (15) ובחירת סיבוב חמישי בדראפט הקרוב תמורת בחירת סיבוב ראשון (13), סיבוב שני (42), סיבוב שישי ובחירה מותנית בסיבוב השני ב-2024, שתהפוך לבחירת סיבוב ראשון אם רוג'רס ישלים 65 אחוז מהמהלכים העונה.

מעבר לצד המקצועי, השאלה הייתה האם רוג'רס בן ה-39 ילבש את החולצה מספר 12, השייכת לג'ו ניימת' האגדי. ניימת' נתן הסכמתו לכך, אולם הקוורטרבק צפוי ללבוש את החולצה מספר 8, המספר שלו במכללות.

רוג'רס נבחר על ידי גרין ביי בדראפט 2005 ופתח בה מ-2008, כשפארב עבר לג'טס. הוא הוביל אותה לזכייה אחת בסופרבול ול-11 הופעות בפלייאוף והפך לסמל, אולם ויכוחים על חוזהו וההתנגדות לחיסונים הורידו את קרנו. אף שאוהדי הפאקרס רצו שיישאר, הוא פלירטט עם הדרך החוצה, כשעד לאחרונה גם סן פרנסיסקו הייתה בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully