וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ליגת העל זוכרות את הנופלים: "גאים לחלוק כבוד"

24.4.2023 / 20:07

דור פרץ הקריא קטע בטקס לזכר אוהד מכבי תל אביב אור אשכר ז"ל, שרי עלה לקבר שוטר שנספה באסון הכרמל: "איש גדול". אלונה ברקת: "אומץ לבם של הנופלים מחייב אותנו להסתכל על הדברים עליהם נלחמו"

כחלק מאירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, במכבי תל אביב והפועל באר שבע קיימו היום (שני) טקסים כדי לציין את היום בעוד שחקני מכבי חיפה עלו לקברי חללים שהיו אוהדי הקבוצה.

בטקס שערכו הצהובים בקריית שלום נכחו הנהלת המועדון, הצוות המקצועי, יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ ושחקני הקבוצה דן גלזר, דניאל פרץ, דור פרץ, ערן זהבי, שחר פיבן ואבי ריקן.

דור פרץ הקריא קטע לזכרו של אור אשכר ז"ל, אוהד הקבוצה שנרצח לאחרונה בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב: "'אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול להשיג את זה'. המשפט שליווה את אור אשכר ז"ל בחייו ולאורו הוא הספיק לחיות חיים מלאים ועשירים לפני שנרצח בפיגוע הטרור ברחוב דיזנגוף בתל אביב השנה. אור חי מדי יום כאילו מחר יכול להיות היום האחרון בחייו. הסיפור שלו והדרך בה בחר לחיות את חייו מזמינים אותנו לחיות מדי יום במטרה להגשים, לתת ולאהוב מבלי שנדע אם נזכה להזדמנות שניה. אור הספיק להגשים את הקריירה אליה שאף, לטייל בכל קצוות תבל כפי שרק הוא ידע ולהגיע אל קצה גבול היכולת של הגוף האנושי כשהתחרה ארבע פעמים בתחרות איש הברזל. הוא עזב אותנו מעט אחרי שטעם לראשונה אהבת אמת והיה בשיא פריחתו בכל תחומי חייו. אור שהיה אוהד מכבי ומנוי, חסר לנו מאז בחיים בכלל וביציע בפרט".

ברק יצחקי, אייטור קראנקה. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
טקס בקרית שלום. קראנקה ויצחקי/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל
דור פרץ. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
הקריא קטע לזכר אוהד הקבוצה אור אשכר ז"ל. דור פרץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל
דניאל פרץ. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
דניאל פרץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל
יואב זיו, ערן זהבי, אבי ריקן, שחר פיבן. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
שחר פיבן, אבי ריקן, ערן זהבי ויואב זיו/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל
שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

כאמור גם הפועל באר שבע כיבדה את יום הזיכרון עם טקס לזכר אוהדי הקבוצה שנפלו במערכות השונות ובפעולות האיבה. בטקס נכחו בין היתר ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', אלונה ברקת, הצוות המקצועי, הנהלת המועדון , שחקני הקבוצה ומשפחות הנופלים.

במהלך הטקס הקריאו עדן שמיר ותומר חמד קטעים לזכרים של הנופלים. איתמר שושן, בנו של יוסי שושן ז"ל, אשר נהרג מפגיעת רקטת גראד בעיר בשנת 2011, הקריא לזכר אביו את הקטע "רגע דומיה". יוסי ז"ל היה מאמן שוערים במחלקת הנוער של המועדון. מנהל מחלקת הנוער ובן למשפחה שכולה, פלג חמדי, הקריא את הקטע "הוא היה".

תומר חמד. הפועל באר שבע, אתר רשמי
הפועל באר שבע זוכרת. חמד/אתר רשמי, הפועל באר שבע
עדן שמיר. הפועל באר שבע, אתר רשמי
מתייחדים עם זכר אוהדי הקבוצה שנפלו. שמיר/אתר רשמי, הפועל באר שבע
אלונה ברקת. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"החיים לעולם לא יחזרו להיות כפי שהיו". ברקת/אתר רשמי, הפועל באר שבע

אלונה ברקת נשאה דברים במהלך הטקס: "אנו מתייחדים עם זכר בנינו ובנותינו, אשר נפלו במלחמות ישראל ובפעולות איבה, ובתוכם אוהדיה הנאמנים של משפחת הפועל באר שבע. גם בשנה זו, כמו בשנים שבאו לפניה, מעגל השכול הולך ומתרחב לו. הבשורה המרה ארבה מחוץ לביתכם, ולאחר הדפיקה בדלת, החיים לעולם לא יחזרו להיות כפי שהיו לפניה. עולם אחר שצבעיו השתנו. לא נדבר בשמם של הנופלים, אך נדמה כי אומץ לבם ומסירותם, עד מוות, מחייבים אותנו להסתכל על הדברים עליהם נלחמו ואותה מימשו בחייהם: אהבת ישראל, עין טובה איש באחיו וחיזוק התקווה שעל בסיסה חי ופורח נצח ישראל. אנו מחויבים ומתחייבים לכך שהמשפט 'במותם ציוו לנו את החיים' לא יהפך לאות מתה אלא באחריותו של כל אחד ואחד, בכל מעגל, להרבות באהבת חינם ולדון לכף זכות במקום ובתקופה בה זה נדרש, אולי יותר מתמיד.

צ'ארון שרי. מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה עלו לקברי חללים. שרי/אתר רשמי, מכבי חיפה

שחקני מכבי חיפה עלו לקברי חללים שהיו אוהדי הקבוצה. צ'ארון שרי עלה לקברו של סנ"צ איציק מלינה ז"ל, שניהל במסגרת תפקידו את ימי המשחק בקרית אליעזר ונספה באסון הכרמל ב-2010. "זה סיפור מדהים וכל כך עצוב", אמר שרי לאחר ששמע את סיפור חייו של מלינה, "אני גאה לעמוד פה ולחלוק כבוד לאיש הגדול הזה. שינוח על משכבו בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully