וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד לתקשורת הסרבית: "ברק בכר קוסם, אחד הגדולים בהיסטוריה"

הקשר ששיחק בכוכב האדום פרגן: "בכר שולט בליגה הישראלית, הוא יודע להתמודד עם לחץ ותמיד משחק פתוח. האוהדים יתאהבו בו"

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

לקראת החתימה הרשמית של ברק בכר למאמן הכוכב האדום בלגרד החל מהעונה הבאה, עידן ורד התראיין באריכות לאחד מכלי התקשורת בסרביה. ורד שיחק בכוכב האדום רק כמה חודשים בעונת 2015-16, אבל בתקופה הקצרה הזו התחבר מאוד למועדון, לעיר ולאנשים - והוא סבור ששני הצדדים עשו החלטה מצוינת.

"בכר הוא מאמן גדול ועכשיו הוא מגיע למועדון הכי גדול בבלקן. זה חיבור מצוין", אמר בריאיון בו החמיא למאמן שיעזוב את מכבי חיפה. ורד סיפר בהרחבה כיצד הפך למאמן הישראלי הכי בכיר בפער גדול מכל השאר, ופירט על התכונות שאמורות להוביל אותו להצלחה בסרביה.

שחקן הפועל פתח תקוה עידן ורד מול שחקן הפועל אום אל פאחם ריף מסיקה. דני מרון
מחמיא ומפרגן. ורד/דני מרון

ורד סיפר: "בכר אף פעם לא אימן אותי, אבל שיחקתי נגד קבוצות שלו במשך 10 שנים. בכנות, הוא שולט בכדורגל הישראלי. הוא זכה עם הפועל באר שבע בשלוש אליפויות והוא בדרך לאליפות שלישית במכבי חיפה. בארבע האליפויות הנותרות בעשור האחרון זכו מאמנים זרים. הוא לא רק המאמן הישראלי הכי טוב כיום, הוא אחד הטובים בהיסטוריה. הוא מאמן צעיר, אבל כבר קוסם. הכוכב האדום קיבלה החלטה מצוינת, וזו רק ההתחלה של בכר.

"לכוכב האדום בלגרד לא הייתה תחרות בשש השנים האחרונות בליגה הסרבית. הליגה הישראלית טובה בהרבה. הכדורגל יותר מהיר, התקציבים יותר גדולים, האצטדיונים הרבה יותר טובים. אבל תמיד יש 'אבל'. וכאן זה שהכוכב האדום בלגרד יותר גדולה מכל הקבוצות הישראליות ביחד. תקציב של 30 מיליון יורו יהיה כמעט כפול מזה של מכבי חיפה. היא עולה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות, היא הייתה אלופת אירופה... אף קבוצה מישראל אפילו לא יכולה להתקרב לזה. אני חושב שההחלטה לעבור לכוכב האדום הייתה קלה לבכר.

"היכולת ההתקפית בליגת האלופות? בכר הוא ככה. הוא אוהב שהקבוצות שלו דומיננטיות והן תמיד אמיצות ומשחקות ללא פחד. הוא מגיע לכל משחק באירופה כמו המאמנים הגדולים, הקבוצות שלו פשוט מגיעות לשחק כדורגל. אני בטוח שהאוהדים יתאהבו בו מהר מאוד.

"אחד היתרונות של בכר הוא התמודדות עם לחץ. מכבי חיפה היא לא הכוכב האדום, אבל בכל זאת יש לחץ גדול כשכל משחק הוא מול 30 אלף צופים. אבל הוא בא אחרי 10 שנים בלי אליפות ועשה את זה. הוא יודע להוביל את הקבוצות שלו מבחינה מנטלית. הוא לא מאמן רגיל, אלא יותר מנג'ר כמו אצל האנגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully