וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקבל הזדמנות שנייה מאוברדוביץ'? הדעיכה במעמד של מדר לפני ריאל

4 נקודות ב-3 משחקי יורוליג, צניחה בדקות ורמז עבה מהמאסטר על הקווים. לפני הבכורה בפלייאוף היורוליג, רכז פרטיזן נקלע לבעיה

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 82:97/ספורט1

בשבוע שעבר החליט לנצל ז'ליקו אוברדוביץ' את משחק הליגה האדריאטית של פרטיזן בלגרד מול זאדאר לניסוי כלים. הוא העניק דקות מדודות יחסית לכוכבי הקבוצה, ובחן את המוכנות של שחקנים שקיבלו קצת פחות דקות לאחרונה. אחד ה"נבחנים" היה ים מדר, שהגיע למשחק בתקופה פחות טובה.

במבחן הזה מדר לא ממש עמד. הוא סיים 15 דקות חלשות ללא נקודות, עם 0 מ-3 מהשדה ושני אסיסטים. בעמדת הריאיונות לאחר המשחק, שלח אוברדוביץ' רמז עבה למדר ולשחקני רוטציה אחרים. "היום נתתי הזדמנות פז לכמה שחקנים. היו כאלה שניצלו אותה, אבל גם היום כאלה שממש לא, ואני לא אוהב את זה", אמר המאסטר הסרבי.

ואכן, למשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול ריאל מדריד מחר (21:45), מדר מגיע אולי בנקודת השפל של העונה מבחינה אישית. בתקופה האחרונה הפך אלכסה אברמוביץ', שהתחרה עם מדר על דקות בשלבים מוקדמים יותר של העונה, לאקס פקטור של פרטיזן, וקיבע את מעמדו כשחקן בכיר. הייתה לכך השפעה ישירה על הדקות והקרדיט לו זוכה מדר. בשלושת משחקי היורוליג האחרונים הוא חיבר 4 נקודות ו-17 דקות בלבד, כשהוא אמנם ממשיך לפתוח בחמישייה, אבל יורד לספסל מהר מאוד, ולעיתים כלל לא חוזר לפרקט.

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר מול אולימפיאקוס. מתוך הטוויטר של פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
צריך להרוויח מחדש את הדקות. ים מדר/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של פרטיזן בלגרד

אוברדוביץ' מקווה שהשחקנים הצעירים וחסרי הניסיון שלו יצליחו להדביק את הפער משועלי הקרבות הוותיקים שממלאים את הסגל של ריאל מדריד. "השחקנים האלה העם העתיד של פרטיזן, וחשוב מאוד שהם יבינו ויפנימו מה נדרש מקבוצה ומשחקנים כדי לנצח סדרת פלייאוף. זו המוטיבציה הכי גדולה שיש מבחינתי, אני רוצה לקחת את החבר'ה האלה צעד אחד קדימה", אמר המאמן.

פרטיזן מקווה שהיתרון בעמדת המאמן יטשטש את הבדלי העומק, הסייז והאיכות מהבלאנקוס. אוברדוביץ' עומד על מאזן מדהים של 20 ניצחונות מתוך 21 סדרות בהן אימן ביורוליג, אבל מנגד קשה להתכחש ליתרון העצום שיש לריאל בכל מה שקשור לניסיון על הפרקט. שחקני הבלאנקוס חיברו למעלה מ-200 הופעות בפלייאוף היורוליג בעבר, וההיסטוריה מלמדת שלרוב הם צולחים את הסדרות הללו. ריאל עלתה לפיינל פור ב-7 מ-9 השנים האחרונות, וגם הפעם נדמה שיש לה יתרון מקצועי מובהק. היא תנסה להוכיח את זה כבר במשחק הראשון מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully