וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון: "יהיה מדהים להחזיר את גביע אירופה לתל אביב"

הרכז מאמין: "אנחנו ראויים לזה", בולדווין מבין ש"זה הזמן שלי להראות את עצמי". שחקן העבר מסביר: מכבי תל אביב פייבוריטית

תקציר ההפסד של מונאקו לשטרסבורג בליגה הצרפתית/מתוך יוטיוב

מחר (שלישי) זה קורה: מכבי תל אביב תעלה למשחק הראשון בסדרת רבע הגמר מול מונאקו, ותנסה לתת את מכת הפתיחה. לקראת פתיחת הסדרה, התראיינו שחקנים משתי הקבוצות לאתר הרשמי של היורוליג, וצמד הגארדים המובילים של הצהובים, ווייד בולדווין ולורנזו בראון, נשמעים אופטימיים למדי.

"להחזיר את אליפות אירופה למכבי יהיה מדהים", אמר לורנזו בראון. "הקהל שלנו ראוי לזה, העיר ראויה לזה, המועדון ראוי לזה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהראות שאנחנו רוצים לנצח כל משחק".

ווייד בולדווין רוצה לעלות לפיינל פור ראשון בקריירה, ומתרגש מהאתגר שעומד לפניו. "כל המסע שלי הוביל אותי לנקודה הזאת, לפלייאוף הזה. ההנהלה של מכבי הביאה אותי לכאן ומאמינה בי, ועכשיו הגיע הזמן שלי להראות את עצמי, להרים את הרמה ולנסות לעבור את המשוכה הזאת", אמר.

שחקני מכבי תל אביב לורנזו בראון, ווייד בולדווין. דני מרון
אופטימיים, ונרגשים. בולדווין ובראון/דני מרון

בצד השני, מונאקו רוצה לעלות לפיינל פור ראשון אי פעם אחרי שבעונה שעברה נכנעה לאולימפיאקוס בסדרה מרתקת של חמישה משחקים. "להגיע לפיינל פור יהיה דבר עצום עבור המועדון, ואנחנו לא מתביישים לומר את זה בפה מלא", אמר ג'רון בלוסומגיים. "אנחנו מאמינים מאוד בקבוצה שיש לנו, יש לנו את מה שנדרש כדי להגיע לפיינל פור".

ג'ון בראון הוסיף: "אני צריך לזכות באליפות אירופה כבר. הצוות שלנו עשה עבודה טובה בבניית הקבוצה, יש לנו את האופי שנדרש כדי להגיע רחוק, ואנחנו מוכנים לעשות הכל כדי שזה יקרה".

לקראת פתיחת הסדרה סיפק גם שחקן העבר של פרטיזן בלגרד מילנקו טפיץ', תחזית משלו - והיא נשמעת ורודה למדי מבחינתם של הצהובים. "אם יש קבוצה שמדורגת נמוך יותר מהיריבה שלה ויש לה את הסיכוי הכי טוב לעלות לפיינל פור, אני חושב שזו מכבי תל אביב", הסביר טפיץ'. "ההיסטוריה של המועדון, הניסיון במעמדים כאלה, כמות ההעפלות לפיינל פור - לכל אלו יש השפעה. בעיני מכבי פייבוריטית בסדרה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully