וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מעוניינת בבלטקסה. גורדנה במו"מ מתקדם על חוזה חדש

24.4.2023 / 10:00

שחקן אוסטריה וינה עשוי לחזור לישראל ומיועד לעמדת הבלם. ברדה רוצה את גורדנה, שביעות רצון מההתקדמות של סטויאנוב שישוב בקיץ

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע מעוניינת במתן בלטקסה לעונה הבאה ותפעל לצירופו. שחקן ההגנה שיכול לשחק כבלם וכמגן שמאלי, עבר בקיץ שעבר לאוסטריה וינה אחרי שנים במכבי תל אביב ועשוי לקבל את ההצעה לשוב לישראל אפילו שהאמין שישאר באירופה למספר שנים. בהפועל באר שבע חושבים על בלטקסה יותר כבלם ויפעלו במקביל כדי לצרף מגן שמאלי אחר.

הקבוצה סבלה העונה מפציעות רבות והמטרה לעונה הבאה היא להמשיך להחזיק סגל רחב ועמוק בשאיפה להשתתף שוב בשלב בתים אירופי. לקבוצה יש הרבה שחקנים החתומים לעונה הבאה, אבל יש גם כאלה שצריכים לקבל החלטות אם להמשיך איתם. רועי גורדנה נמצא ברשימת השחקנים שכבר הוחלט להגיש להם הצעה כספית לעונה הבאה והקשר שמסיים שנתיים במועדון, נמצא כבר בשיחות מתקדמות על הארכת חוזהו. גורדנה הפך בחודשים האחרונים לאחד השחקנים המשמעותיים של אליניב ברדה במגרש והמאמן רוצה לראות אותו ממשיך להנהיג את הקישור האחורי.

מתן בלטקסה במדי קבוצת המילואים של אוסטריה וינה. Thomas Pichler, GettyImages
יצטרף לצד מגן שמאלי נוסף? בלטקסה/GettyImages, Thomas Pichler

מי שאמורים להמשיך על פי חוזיהם הם רמזי ספורי ושגיב יחזקאל. ספורי החמיץ לא מעט משחקים העונה בשל פציעות שונות ובמועדון מקווים ליהנות מהשחקן המוכשר הרבה יותר בעונה הבאה. יחזקאל עבר הסבה למגן ימני במהלך העונה ואמור להתחיל גם את העונה הבאה כמגן הימני הבכיר בקבוצה.

יוני סטויאנוב שהושאל לסקציה נס ציונה אחרי שנרכש על ידי הפועל באר שבע, התקדם מאוד בעונה הזו ויקבל מקום ודקות בעונה הבאה בקבוצה של אלונה ברקת. בקבוצה מרוצים מאוד מההחלטה לרכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully