וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הערעור יידחה, הפועל באר שבע תארח את מכבי חיפה באשדוד

24.4.2023 / 14:50

במועדון עדיין מקווים שהערעור יתקבל. בכל מקרה הקבוצה לא תקצה לאוהדי חיפה יותר מ-10 אחוז מהכרטיסים על פי חוק

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע נלחמת והגישה היום (שני) לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל את הערעור על העונש שספגה אתמול בעקבות אירועי משחק הבית מול מכבי תל אביב. הדיון יתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 13:30 ואם הוא יידחה - הקבוצה מבירת הנגב הודיעה שהיא תארח את המשחק באשדוד.

הפועל באר שבע התבקשה למסור כבר היום את מיקום המשחק למקרה שהערעור לא יתקבל, אבל במועדון עדיין מקווים שהוא יתקבל. גורם במועדון אמר: "אני מקווה שישתכנעו מהטיעונים שלנו, אבל אם לא הכנו חלופה כי זה מה שהתבקשנו לעשות עוד היום".

אם המשחק בכל זאת יתקיים באשדוד באצטדיון שמכיל פחות מ-8,000 מקומות, בבאר שבע יפעילו מנגנון כלשהו לפיו יוחלט מי מבין המנויים - למעלה מ-10,000 - יוכל להיכנס למשחק. גורם בהפועל באר שבע הסביר: "האוהדים שלנו יתקשו להגיע לטדי ואנחנו רוצים לסייע להם להגיע לאצטדיון קרוב".

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא מוכנים לשמש תפאורה במשחק האליפות של חיפה. אוהדי באר שבע/ברני ארדוב

רוני אוואט מנהל מתקני הכדורגל באשדוד, אמר היום: "אלונה פנתה וביקשה לקיים את המשחק באשדוד. אמרתי לה: 'ברוכים הבאים'. עכשיו נעביר את הבקשה למשטרה כמקובל וכמסודר. באיצטדיון ה-י"א 6,700 מקומות. הוא לא מהמפוארים בארץ, אבל אנחנו יודעים לארח משחקים כאלה. אמש היו 6400 צופים במגרש, למעלה מ-5,000 אוהדי מכבי חיפה והכול התנהל כסדרו. יש לנו יציע צפון מערבי שיכול לאכלס 640 צופים ואני מניח שאם המשחק יהיה אצלנו, שם יישבו אוהדי חיפה, אלא אם באר שבע תחליט לתת להם את היציע הצפוני שמאחורי השער. אנחנו ערוכים לכל תרחיש ונקבל את הפועל באר שבע בברכה, אם הערעור שלה לא יתקבל".

ואם המשטרה לא תאשר את קיום המשחק אצלכם?

"זה כבר לא עניין שלנו כבעלי המגרש. כל משחק עובר דרך החלטת המשטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע לפני עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ייפגשו בטרנר בכל זאת? אנסה וסק/מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע ידרשו בערעור הקלה בחבילת העונשים שספגה הקבוצה ובתוכה רדיוס עם קהל במשחק הבית הקרוב מול מכבי חיפה. בערעור תטען הפועל באר שבע כי זוהי ההעמדה לדין הראשונה שלה העונה במשחק בית בגין פתיחת אבוקות. עוד תטען הקבוצה כי היא פעלה לשלילת המנויים של 15 אוהדי הקבוצה שנתפסו על ידי המשטרה בגין פתיחת האבוקות. בנוסף לכך יטענו בקבוצה בערעור שתובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף אפילו לא ביקש עונש כה חמור והסתפק בסגירת היציע הדרומי, עונש שאכן נכלל בחבילת העונשים שספגה הקבוצה.

במועדון טוענים שאין שוני בין פתיחת האבוקות אצלם בהשוואה לקבוצות אחרות שקיבלו עונשים קלים יותר, למעט העובדה שאחת האבוקות שהושלכה לעבר כר הדשא פגעה בדגל פריסה מקופל שהיה במרומי היציע וכתוצאה מכך היה צריך לפתוח אותו ולכבות את האש שאחזה בו. במועדון לא מוכנים לקבל שמשחק ההזדמנות האחרונה שלהם לזכות באליפות, יועתק לאצטדיון אחר ושיפחת כתוצאה מכך הסיכוי שלה לנצח את מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully