וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של עזריה: "אמרו לי שהפציעה קשה, שאולי זה לא יעבור"

24.4.2023 / 8:35

קשר בית"ר ירושלים סבל מפציעה נדירה וחזר למגרשים אחרי שבעה חודשים. שביעות רצון מפריידיי, אספרייה עדיין מתלבט אם להישאר

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

כשהראש במשחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב ב-3 במאי, יוסי אבוקסיס מסמן בכל משחק של בית"ר ירושלים כמה מטרות: להכניס שחקנים חדשים לעניינים, לא לסכן כאלו שנמצאים בסכנת השעייה בגלל כרטיסים צהובים ולסיים בלי פציעות. אם זה גם נגמר עם ניצחון, כמו אתמול (ראשון) נגד הפועל חדרה, בבית"ר ירושלים כבר מסמנים וי גדול.

אבוקסיס הרוויח אתמול את פרד פריידיי, שבחודש האחרון אט אט נכנס לעניינים ואתמול משריקת הפתיחה הביא את כל היתרונות שלו לידי ביטוי: כוח, מהירות, טכניקה. אתמול אבוקסיס פתח עם פריידיי לצד יון ניקולאסקו, דנילו אספרייה וירדן שועה, אבל אם בחצי הגמר הוא יעלה בהרכב מעט יותר זהיר ויוריד את אחד מהם לספסל, יכול מאוד להיות שזה לא יהיה הניגרי.

במחזור הבא, נגד סקציה נס ציונה, אבוקסיס ישתף לא מעט מחליפים על מנת לתת מנוחה לחלק מהשחקנים ולא להסתכן בפציעות.

דנילו אספריה עדיין מתלבט אם להישאר בארץ עונה נוספת או לחזור הביתה לקולומביה בתום העונה. בבית"ר יכבדו כל החלטה של הקשר, למרות שישנו רצון גדול לראות אותו ממשיך.

שחקן בית"ר ירושלים דן עזריה מול שחקן הפועל חדרה סער פדידה. דני מרון
"עברו עליי חודשים מאוד קשים גם בפן המנטלי וגם בפן הפיזי". עזריה/דני מרון

עוד בבית"ר ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לסגל של הפועל כפר סבא בלאומית וביום האחרון של חלון ההעברות הוא הוצע לברק אברמוב בבני יהודה. אברמוב החליט שיש לו עודף קשרים ובשיחת דרך אגב העלה את שמו בפני אבוקסיס. כך בית"ר החתימה אותו עד סום העונה בשכר השווה לשכר חייל והוא היווה הפתעה נעימה במסע ההישארות של הקבוצה. סיפור סינדרלה שהקהל אהב להתחבר אליה.

את העונה הנוכחית עזריה פתח עם הרבה התלהבות, אך בשלב מאוד מוקדם נפצע פציעה נדירה בכף הרגל. הוא ניסה לחזור כמה פעמים אך חש כאבים וזריקות רק החמירו את המצב והחלישו את המקום. בהמשך עבר לחיזוקים וטיפולים אינטנסיביים, אבל הפסיק להגיע לבית וגן כי מנטלית היה לו קשה מאוד לראות את החברים מתאמנים כשהוא עורך אך ורק טיפולים. אתמול הוא חזר למגרשים אחרי כשבעה חודשים.

עזריה סיפר אמש: "הייתה לי פציעה מאוד קשה, עברו עליי חודשים מאוד קשים גם בפן המנטלי וגם בפן הפיזי. הקושי הכי גדול הוא שלא הייתה תחזית מתי אוכל לשוב. כל הזמן האמנתי שאוכל לחזור ולהשפיע על העונה הזאת של הקבוצה. ראיתי כמה רופאים וכולם אמרו לי דבר אחד 'יש לך פציעה מאוד קשה, אין זמן חזרה ספציפי. זה יכול לקחת חודש, חודשיים, שנה, יכול להיות שזה גם לא יעבור'. אבל האמנתי, עשיתי את כל הטיפולים האפשרייים והזמן עשה את שלו. אני מאמין שאלהים מסדר את הכול שאני אחזור בדיוק בזמן המתאים להשפיע על הקבוצה".

על הכושר בו הוא נמצא: "אני מתאמן כבר חודשיים ואני חושב שעם האימונים והזמן שעובר אני חוזר לחדות שלי ולכושר גופני. משחק זה שונה, אני צריך להיות מאוד חכם ולחלק את הכוחות שלי. הרגשתי שהיה לי משחק טוב בפעם הראשונה שאני חוזר להרכב. אם יקראו לי לפתוח בחצי הגמר, אני אהיה מוכן, הלוואי שזה יקרה".

על התפקוד שלו בקישור סיפר: "ישבתי השנה חודשים בחוץ, הסתכלתי על הקבוצה, וחשבתי מה אני יכול להביא לקבוצה שאחזור. ממש ניתחתי את המשחקים עם האנליסט גם שלא שיחקתי ואני חושב שאני מתאים למשבצת מסויימת בהרכב. אני חושב שיש תיאום ציפיות ביני לבין יוסי, אני יודע מה שהוא מצפה ממני כקשר. הוא רוצה שאני אהיה אגרסיבי באמצע, שאזיז את המשחק כמו שצריך, שאשחק קדימה. זה מה שאני עושה, אני לא מחפש הרפתקאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully