וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "מקווה שכולם יהיו ספורטיביים עד הסוף, היו דברים מעולם"

23.4.2023 / 22:38

חדרה טרם הבטיחה הישארות בליגת העל ומאמנה הביע חשש: "קורים דברים בליגה הלאומית ואף אחד לא מדבר על זה". אבוקסיס: "הייתי בטוח שאחרי ההחמצות שלנו נספוג את השוויון, איך אני מחזיק את כולם דרוכים? הם רוצים לשחק בחצי הגמר"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים חזרה הערב (ראשון) למסלול הניצחונות עם 1:2 על הפועל חדרה, ובכך טיפסה בחזרה אל המקום הראשון בפלייאוף התחתון. יוסי אבוקסיס יכול לסמן וי על עוד משחק שמכין את השחקנים שלו לחצי גמר הגביע נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא, וגם נהנה משערים ראשונים ויפים של פרד פריידיי ואבישי כהן.

אבוקסיס נשאל על ההבדל בין המחצית הראשונה לשנייה ואמר: "כל ההבדל זה בניצול המצבים, הגענו למצבים מצוינים וההבדל זה בהחמצות. היו לנו 5-6 מצבים לכבוש במחצית השנייה, זה שהחמצנו והחמצנו גרם לנו לפחד לספוג את השוויון, הייתי בטוח שביום כזה נספוג את ה-2:2, אני מכיר את הסיפורים האלה. שיחקנו בהרכב מטורף בחלק ההתקפי עם כל הכלים ההתקפיים, יון ניקולאסקו הגיע לשני מצבים וכדורים לא נכנסו, בסוף הניצחון מוצדק".

הראש בחצי הגמר הגביע: "גם היום עשינו חישוב, פחדתי שאוראל דגני ותמיר עדי יהיו על המגרש ויקבלו צהוב. ניסינו לשרוף את הצהובים כדי שבחצי הגמר יהיו לנו את כל הכלים. בשבת נצטרך לשחק טוב בשביל להגיע מוכנים לגביע. איך אני מחזיק את כולם דרוכים? כולם רוצים לשחק בחצי הגמר".

אבישי כהן, שהבקיע את שערו הראשון בקריירה בליגת העל, הוסיף: "גול ראשון בליגת העל, גול מרגש, ממש שמחתי. אשתי בהריון ורציתי להקדיש לה את השער. היה חשוב לנצח אחרי שלא ניצחנו את חדרה בעונה הסדירה. הולך לנו קשה אבל יש לנו מטרה, עוד משחק אחד לפני המשחק הכי חשוב שלנו העונה".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר עם הראש בגביע. אבוקסיס/דני מרון

מנחם קורצקי והפועל חדרה טרם הבטיחו הישארות לעונה נוספת בליגת העל, והמאמן הביע חשש מהתנהלות לא ספורטיבית של חלק מהקבוצות במחזורים האחרונים: "במצב רגיל הייתי אומר שב-90 אחוז נשארנו, אבל דברים קורים. מקווה שכולם יהיו ספורטיבים עד הסוף, כמו בית"ר שבאה ונלחמה כדי לקחת שלוש נקודות. אני מקווה שלא יקרו דברים כאלה, אבל בכדורגל ישראלי דברים קורים. רואים דברים שקורים בליגה הלאומית ואף אחד לא מדבר על זה. האם אני חושש? היו דברים מעולם".

"אם נמשיך לשחק כמו היום אז אני יכול להיות מאוד רגוע", הוסיף קורצקי, "על כל מצב אנחנו נענשים, אפילו מבעיטות מ-30 מטר. אנחנו מאוד זקוקים לניצחון. מקווה שאם נמשיך לשחק כמו בחצי הראשון זה יקרה".

סער פדידה הוסיף: "מבין כל המשחקים האחרונים, היום כן הגענו למשחק וייצרנו מצבים. כשסופגים ומקבלים אדום לפני ההפסקה זה משנה את כל המשחק, צריכים להישאר אופטימיים. לא רוצה להסתכל על הקבוצות האחרות, רוצה להוציא נקודות ולסיים עם הסאגה הזו. כשיש לחץ זה משפיע, מקווה שבשבוע הבא נגמור את הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully