וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט השוותה ל-2:2, בוסטון ב-1:3, דנבר פספסה סוויפ היסטורי

החטאה של בארנס על הבאזר סידרה לווריירס 125:126 על סקרמנטו והצילה את קרי ממבוכה אחרי טעות חריגה. הסלטיקס ניצחו 121:129 באטלנטה, הנאגטס הפסידו 114:108 למינסוטה למרות 43 נקודות וקאמבק מזהיר של יוקיץ'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.4/ספורט1

פלייאוף ה-NBA נמשך החל מאתמול (ראשון) עם שני משחקים מוקדמים כשבראשון הניקס המפתיעים שמרו על הביתיות מול קליבלנד, ניצחו 93:102 ועלו ל-1:3 קריטי בסדרה. גולדן סטייט האלופה ניצחה את סקרמנטו אחרי מותחן אדיר והשוותה ל-2:2. בהמשך הלילה בוסטון ניצחה באטלנטה ועלתה ליתרון 1:3 בסדרה, ומינסוטה נמנעה מסוויפ מול דנבר אחרי ניצחון בהארכה.

סטפן קרי גולדן סטייט. רויטרס
סחף את גולדן סטייט לניצחון ו-2:2 בסדרה. סטף קרי/רויטרס

גולדן סטייט - סקרמנטו 125:126 (2:2 בסדרה)

אחרי שהכניסה את עצמה לבור עם שני הפסדים בסקרמנטו, גולדן סטייט האלופה חזרה לחיים ועשתה את מה שהיא עשתה מצוין גם בעונה הסדירה: ניצחה באולם הביתי שלה אבל אוי, כמה שזה היה קשה. שלשה של קליי תומפסון על הבאזר של הרבע השלישי סידרה לאלופה יתרון דו ספרתי והיה נדמה שהיא תשייט לעוד ניצחון קליל. אלא שסקרמנטו פתחה את הרבע הרביעי עם ריצת 0:7 וחזרה למשחק.

נגיע לדקות ההכרעה. סל של אנדרו וויגינס דקה ו-25 שניות לסיום קבע 121:126 לגולדן סטייט, שכבר חגגה את הניצחון שבדרך אחרי החטאה של פוקס. אלא שפוקס הוכיח שאסור להספיד אותו. מונק קלע מהקו אחרי עבירה טכנית וסקרמנטו קיבלה כדור מהצד. האריסון בארנס החטיא שלשה אבל הקינגס לקחו ריבאונד התקפה ופוקס צלף שלשה מול הפרצוף של דריימונד גרין וקבע 126:125 בלבד. גולדן סטייט יצאה להתקפה מהירה שהסתיימה עם החטאה של סטף ולקינגס נותר פסק זמן ו-12 שניות לנצח את המשחק הזה. פוקס קיבל כמובן את הכדור, אבל וויגינס וגרין התנפלו עליו והוא נאלץ למסור להאריסון בארנס שהחטיא והניצחון נשאר, בקושי אצל גולדן סטייט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דיארון פוקס סקרמנטו מול גולדן סטייט. רויטרס
יכולת אדירה שלו רק כמעט הספיקה. דיארון פוקס/רויטרס

סטף קרי הוביל את הווריירס עם 32 נקודות (5 מ-11 מחוץ לקשת), קליי תומפסון הוסיף 26 וג'ורדן פול תרם 22. דריימונד גרין שחזר מהשעיה היה ורסטילי כרגיל עם 12 נקודות, 7 אסיסטים ו-10 ריבאונדים אבל כשל בשמירה על פוקס ואנדרו וויגינס הוסיף 18 למנצחים. פוקס הנפלא הוביל כרגיל מנגד עם 38 נקודות וגם 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קיגן מארי היה האקס פקטור עם 23 ו-5 שלשות. דומנטאס סאבוניס תרם 14, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. הקינגס הפסידו אבל יכולים להיות מעודדים מהפייט האדיר שנתנו לאלופה לקראת משחק הבית שמצפה להם בליל רביעי ועל פי המשחק הזה, באמת שהכול עוד יכול לקרות בסדרה הזו.

ג'מאל מארי, דנבר נאגטס. Matthew Stockman, GettyImages
הישג היסטורי נלקח מהנאגטס. ג'מאל מארי/GettyImages, Matthew Stockman

מינסוטה (8) - דנבר (1) 108:114 (הטימברוולבס צימק ל-3:1 בסדרה אחרי הארכה)

אחרי שלושה משחקים די חד צדדיים בסדרה, סוף סוף קיבלנו מותחן עשוי כהלכה, שבסיומו נמנע מהנאגטס סוויפ ראשון אי פעם בפלייאוף. הטימברוולבס עלו למשחק במטרה להילחם על הכבוד, ולמרות שכמעט איבדו את המשחק אחרי קומדיה של טעויות בדקות הסיום של הזמן החוקי, התעשתו בזמן כדי לדחות את הקץ. הדרמה הגדולה החלה פחות משלוש דקות לסיום הזמן החוקי, כשאנתוני אדוארדס קלע סל שהקפיץ את המארחת ליתרון 12.

גמור? דנבר הגיבה עם ריצת 0:12 בהובלת ניקולה יוקיץ' ומייקל פורטר ג'וניור, ואפילו קיבלה הזדמנות להשלים מהפך אדיר - אבל יוקיץ' דייק רק פעם אחת מהעונשין כשנותרו 12 שניות לסיום. אנתוני אדוארדס נחסם על ידי קנטביוס קולדוול פופ בשנייה האחרונה, והמשחק הלך להארכה, בה מייק קונלי וניקייל אלכסנדר-ווקר קלעו סלים חשובים והשאירו את הניצחון במיניאפוליס.

אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס, מול ארון גורדון, דנבר נאגטס. Matthew Stockman, GettyImages
נלחם על הכבוד. אנתוני אדוארדס מול ארון גורדון/GettyImages, Matthew Stockman

אנתוני אדוארדס הוביל את מינסוטה עם 34 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מייק קונלי הוסיף 19 ו-9 אסיסטים, לקארל אנתוני טאונס היו 17 ו-11 ריבאונדים וגם רודי גובר סוף סוף הגיע לסדרה והצליח, כשסיים עם 14, 15 ריבאונדים ושתי חסימות. בצד ההגנתי הוא לא ממש הצליח להגביל את ניקולה יוקיץ' שלהט עם 43 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, והיה חתום על הקאמבק המזהיר לפני ההארכה במו ידיו, עם 12 נקודות רצופות באחריותו המלאה (בסלים או באסיסטים), אבל לא הצליח להשלים את המהפך. ג'מאל מארי הוסיף 19, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. Kevin C. Co, GettyImages
הוא ובראון חצו את הרף - וזה כמעט תמיד סימן לניצחון. טייטום חוגג/GettyImages, Kevin C. Co

אטלנטה (7) - בוסטון (2) 129:121 (הסלטיקס עלו ליתרון 1:3 בסדרה)

כשג'ייסון טייטום וג'יילן בראון במיטבם, הסלטיקס יודעים שהניצחון כבר כמעט מונח בכיס. הלילה צמד הג'ייז קלעו 31 נקודות כל אחד ושיפרו את המאזן הקבוצתי במשחקים בהם שניהם קולעים 30 ומעלה ל-1:22 - שמהווים את אחוזי ההצלחה (95%) הגבוהים אי פעם לצמד כלשהו ב-NBA לאורך ההיסטוריה. עכשיו אחרי שהמעידה במשחק 3 נותרה מאחור, הסלטיקס רוצים לסגור עניין כשהסדרה תחזור לבוסטון במשחק 5.

הסלטיקס הובילו מהדקה הראשונה ועד האחרונה, ושוב הציגו את האיכות והעומק שלהם. הרבע הראשון הסתיים ב-25:35 לזכותם, ולהפסקה הם ירדו ביתרון 12. טריי יאנג עשה מאמצים גדולים להחיות את המשחק, אבל בכל פעם שנראה היה שההוקס מתקרבים הגיע סל חשוב בצד השני שבלם את המומנטום. שלשה של טייטום שתי דקות לסיום החזירה את היתרון ל-12 והכניעה סופית את אטלנטה.

דיאנדרה האנטר, אטלנטה הוקס, מול דרק ווייט, בוסטון סלטיקס. Kevin C. Co, GettyImages
עוד סדרה בדרך להכרעה. האנטר מול ווייט/GettyImages, Kevin C. Co

מלבד טייטום ובראון שקלעו כאמור 31 כל אחד, הסלטיקס קיבלו תרומה נאה גם ממרכוס סמארט (19, 4 ו-4), דרק ווייט (18), מלקולם ברוגדון (14, 4 ו-4) ורוברט וויליאמס (13, 15 ריבאונדים ושתי חסימות). טריי יאנג שוב הצטיין מנגד עם 35 נקודות ו-15 אסיסטים, גם דיאנדרה האנטר (27 ו-7 ריבאונדים) ודז'ונטה מארי (23, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) הגיעו למספרים יפים, אבל זה שוב לא הספיק מול יריבה עדיפה בהרבה.

ג'יילן ברונסון שחקן ניו יורק ניקס. רויטרס
סוחב את הניקס על הכתפיים שלו. ג'יילן ברונסון/רויטרס

ניו יורק ניקס - קליבלנד 93:102 (1:3 לניקס בסדרה)

מעטים האמינו שניו יורק ניקס תהיה בפלייאוף השנה, מעטים עוד יותר סברו שהקבוצה הזו תגיע לחצי גמר המזרח. זה בדיוק מה שיקרה אם הניקס תנצח משחק אחד נוסף אחרי שהערב הקבוצה שמרה על הביתיות ועלתה ל-1:3 קריטי בסדרה מול הקאבס המאכזבים. כמו בכל המשחקים עד כה, ג'יילן ברונסון היה ה-איש של הניקס והוא הוביל את המארחים עם רבע ראשון נהדר שהוביל ל-23:30.

קליבלנד חזרה ברבע השלישי וכבר הפכה את הקערה, אבל שלשה של ברונסון העניקה לניקס 71:73 בסוף הרבע השלישי. ברבע המכריע גם אר ג'יי בארט נכנס לתמונה ושלשה של ברונסון דקה ו-45 שניות לסיום קבעה 87:97, ממנו הקאבס כבר לא היו יכולים לחזור.

דונובן מיטשל קליבלנד. רויטרס
קרס במאני טיים. דונובן מיטשל/רויטרס

ברונסון סיים את המשחק הזה עם 29 נקודות, 6 אסיסטים וגם 6 ריבאונדים. אר ג'יי בארט הוסיף 26 נקודות למנצחים כשהשניים מחפים על משחק חלש של ג'וליוס רנדל (7). מנגד, דריוס גארלנד הוביל את האורחים עם 23 נקודות ו-10 אסיסטים, אבל דונובן מיטשל שוב קרס במאני טיים עם משחק נפל של 11 נקודות (5 מ-18 מהשדה) ולא פחות מ-6 איבודים. שתי הקבוצות ייפגשו שוב בקליבלנד בלילה של רביעי במשחק שבו המארחים יהיו חייבים לנצח כדי לא לעוף כבר בסיבוב הראשון אחרי עונה סדירה מצוינת שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully