וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע גליל ירדה ללאומית, בני הרצליה והפועל באר שבע בפלייאוף

הקרב בין נועלות הטבלה הסתיים ב-86:92 לאילת שהבטיחה את הישארותה. הכחולים-לבנים חגגו עם 72:95 על הפועל חיפה, ליובין וחניכיו השיגו 77:96 בקרית אתא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.4/ספורט1

היורדת לליגה הלאומית בכדורסל נקבעה הערב (ראשון) במסגרת המחזור השלישי בבית התחתון, כאשר הפועל אילת גברה 86:92 על הפועל גלבוע גליל בקרב בין שתי המדורגות אחרונות ובכך הדרומיים הבטיחו עונה נוספת בליגה הבכירה והורידו את יריבתם בחזרה ללאומית.

בבית העליון, בני הרצליה גברה 72:95 על הפועל חיפה בזכות ריצת 2:21 ובמקביל הפועל באר שבע ניצחה בחוץ 77:96 את עירוני קרית אתא, כך ששתיהן השיגו את הכרטיסים האחרונים לפלייאוף.

יאיר קרביץ, שחקן בני הרצליה לצד מוריס קמפ. קובי אליהו
גיבורי הניצחון. קרביץ וקמפ/קובי אליהו

בני הרצליה - הפועל חיפה 72:95

בני הרצליה עשתה את המוטל עליה בביתה, רשמה ניצחון רביעי ברציפות והשיגה את הכרטיס השביעי לפלייאוף. המשחק עוד היה צמוד במחצית הראשונה, אבל הכחולים-לבנים הסתערו על היריבה בחצי השני, יצאו לריצת 2:21 ובסופו של דבר השיגו ניצחון קליל.

הפועל חיפה עוד ירדה למחצית ביתרון 41:42 בזכות 22 נקודות של ג'סי טילמן עד ההפסקה, אבל 10 דקות לאחר מכן הראה לוח התוצאות 54:71 למקומיים שנהנו מדקות מצוינות של יאיר קרביץ ומוריס קמפ עם שבע נקודות רצופות.

קלעו לבני הרצליה: מוריס קמפ 27 (10/11 ל-2, 8 ריבאונדים), כריס באב 14, עודד ברנדוויין 11, רוברט קרטר (3 חטיפות) וג'וליאן גמבל 10 כ"א, יאיר קרביץ 9, סנדי כהן 8, קווינטון הוקר 6.

קלעו להפועל חיפה: ג'סטין טילמן 28 (11 מ-14 ל-2), עמית שמחון 14 (3 מ-5 לשלוש), וויל ריימן 9, אייזיה קאזינס וג'רוד ג'ונס 8 כל אחד, ספנסר וייס 3, אופק אביטל 2.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גרג וויטינגטון, איגור קולשוב, שחקני הפועל באר שבע. לירון מולדובן
גם הם בפלייאוף. שחקני באר שבע/לירון מולדובן

עירוני קרית אתא - הפועל באר שבע 96:77

הכרטיס האחרון לפלייאוף נתפס על ידי הפועל באר שבע. האדומים חזרו למסלול הניצחונות עם ניצחון חוץ חשוב על העולה החדשה ובכך שמרה על המקום השמיני וגם היא הבטיחה את מקומה בפלייאוף, כמו בני הרצליה שתפסה את הכרטיס השביעי דקות ספורות לפני כן.

המארחת הוליכה בבטחה במחצית הראשונה ולהפסקה ירדה ביתרון של שבע נקודות, לואיס היה השחקן הדומיננטי שכבר קבע יתרון דו ספרתי בפתיחת החצי השני, אבל במהלך הרבע השלישי באר שבע רצה פעמיים 0:7 ולפני עשר הדקות האחרונות כבר הוליכה 60:63. אפיאני ו-ויטינגטון הובילו ריצת 2:7 בפתיחת הרבע המכריע, גם פריצקי וקולשוב קלעו סלים חשובים והאדומים במהרה עלו ליתרון דו ספרתי שרק הלך וגדל ככל שנקפו הדקות. ליאור ליובין ושחקניו יהיו בפלייאוף.

קלעו לקרית אתא: אמין סטיבנס 19 (14 ריבאונדים), כרם משעור ודיאנטה גארט 13 כ"א, יותם חנוכי 12, שאבון לואיס 10, מייקל בריסקר 8, אופק גול ועידו דוידי 1 כ"א.

קלעו לבאר שבע: דייויד אפיאני (5 אסיסטים) ואיגור קולשוב 16 כ"א, חואקין שוכמן 15 (3 מ-4 לשלוש), רועי פריצקי 14, בן מור וגרג וויטינגטון 13 כ"א, רון ציפר 3, קאליל אחמד, תומר פורת ונטע סגל 2 כ"א.

שחקן הפועל אילת נתנאל ארצי. לירון מולדובן
עונה נוספת בליגת העל. ארצי/לירון מולדובן

הפועל אילת - הפועל גלבוע/גליל 86:92

היורדת לליגה הלאומית נקבעה בתום קרב בין שתי המדורגות האחרונות בטבלה. הפועל אילת ידעה שניצחון שלה יבטיח את הישארותה וישלח את היריבה לליגה הלאומית, ובזכות רבע שלישי שבו ניצחה 14:27 ובכך הצליחה להיחלץ מהפיגור ולהשלים מהפך, חגגה את הניצחון שהבטיח לה את ההישארות והוריד את גלבוע גליל ללאומית בפעם השנייה בתולדותיה.

רוברט פרנקס וטוני קאר עם 24 ו-21 נקודות בהתאמה הובילו את גלבוע/גליל לאורך המשחק, בתחילת הרבע השני האורחת הייתה עם מאזן של חמש שלשות משישה ניסיונות וכבר עלתה ליתרון דו ספרתי, אלא שקליבלנד וגריפין הצליחו לצמק את הפער עד 46:40 במחצית. הרבע השלישי היה כולו שייך לאילת והאורחת הסתבכה כהוגן כאשר קאר ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על ארצי שדייק מהקו ומיד לאחר מכן טילמן השלים מהפך. ברבע המכריע אילת כבר ברחה ליתרון של 9 הפרש, אבל פרנקס חגג בצבע והאורחת ההורידה את ההפרש עד לשתי נקודות. גוט עם שלשה חשובה הוריד את ההפרש לנקודה בלבד, אבל פטוויי הגיב בקליעה אדירה משלו מבחוץ, פראנטס החטיא אחרי פסק זמן וטילמן סחט עבירה ומהקו סגר סיפור.

קלעו להפועל אילת: אריק גריפין 18, אוסטין טילמן 17, אנטוניוס קליבלנד 15, נתנאל ארצי 13, מנגוק מתיאנג 11, טראן פטוויי 10, עמית גרשון 8.

קלעו לגלבוע/גליל: רוברט פרנקס 24, טוני קאר 21, פייטון וויליס 15, לונדון פראנטס 14, צ'אד בראון 7, גולן גוט 3, מירון רוינה 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully