וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר-עף נשים: כפר סבא ניצחה בחיפה, תוכל לזכות בתואר ברביעי

לאחר הסערה במשחק 3, התייצבו הכפר סבאיות בחיפה, ניצחו 2:3 והעבירו שוב את הביתיות למגרשן. ניצחון ביום רביעי (21:00, אולם בר לב) יעניק להן את התואר

גמר עף חיפה. רונית היא לי קהלו,
משחק אחד מאליפות. בנות כפר סבא/רונית היא לי קהלו

איזו דרמה בגמר הפלייאוף בכדורעף. קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא ניצחה היום בשיניים את מכבי חיפה במשחק חוץ 2:3 , ועלתה ליתרון 1:2 בסדרת הגמר. הסדרה מגיעה לשלב ההכרעה. ביום חמישי כפר סבא תארח באולם "בר לב" (21:00) את המשחק הרביעי, והיא במרחק ניצחון אחד מזכייה בתואר האליפות.

בכפר סבא מעריכים כי כמו במשחק הבית הקודם, גם במשחק הרביעי האולם צפוי להיות מלא במאות אוהדים, לאור ההתעניינות הרבה בעיר בכדורעף ובקבוצת הנשים המצליחה. גם היום אוהדים כפר סבאים רבים ליוו את הקבוצה למשחק בחיפה.

משחקי גמר הפלייאוף בין כפר סבא לחיפה הם ברמה גבוהה, ומלווים במהפכים מצד לצד. עד כה אף קבוצה לא ניצחה בביתה. המשחק היום היה השני שכפר סבא מנצחת בגמר הפלייאוף מחוץ לביתה. כל המשחקים בסדרת הגמר היו צמודים והסתיימו בחמש מערכות.

כמו במשחק הראשון, גם היום כפר סבא פתחה חזק והובילה 0:2 במערכות (23:25 ; 20:25). מכבי חיפה חזרה למשחק כשניצחה בשתי המערכות הבאות(18:25; 18:25) והשוותה ל- 2:2. ברגע האמת, כפר סבא גילתה הקרבה והרבה אופי. תחת ניהול משחק מצויין של המאמן סבה דבש, הפועל כפר סבא התעלתה על עצמה כשחזרה בגדול ליכולת הטובה שלה מפתיחת המשחק, ובמערכה החמישית הכריעה ללא תנאי את מכבי חיפה 11:15 וניצחה במשחק כולו 2:3.

הפועל כפר סבא הציגה משחק קבוצתי נהדר והתעלות של השחקניות המנוסות במערכה החמישית. בשורות כפר סבא הצטיינו אנה ויליקי , שבגיל 41 מוכיחה שיש לה עוד הרבה מה לתרום והקובנית יוניסקה רובלס. גם הצעירות טלי הקס וים קירשנבאום תרמו רבות לניצחון. בשורות חיפה בלטה ריאנה הולמן.

מאמן הפועל כפר סבא סבה דבש אמר בצניעות: "הבנות שיחקו מצויין, אני השתדלתי לא להפריע... הקבוצה שלנו מאוד מחוברת, מגובשת ויפה. האופי הנהדר של השחקניות לצד הניסיון הביא את הניצחון, וכמובן שנהנינו מקצת מזל. אני מקווה שכל חובבי הכדורעף בכפר סבא והסביבה ימלאו במשחק הבא את האולם ויתמכו בהפועל כפר סבא, שמביאה הרבה כבוד לעיר. זו סידרת גמר מתוחה, ושם דבר לא נגמר עד שזה נגמר".

אנה ויליקי הוסיפה: "הוכחנו שאנחנו קבוצה עם אופי. לא נשברנו כשחיפה הישוו את התוצאה. חיפה הוכיחה שגם היא קבוצה טובה, ולכן אנחנו זקוקות לתמיכת האוהדים. אני קוראת לאוהדי הספורט בכפר סבא לבוא ביום חמישי ולעודד את הקבוצה, כפי שעשו במשחק הבית הקודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully