וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום אליפות אירופה בסמבו: עוד שתי מדליות לישראלים

ספיר שינדלר זכתה במדליית הארד עד גיל 19, ולאדי פולוצקי ניצח יריב יווני בקרב על הארד. הנבחרת סיימה את האליפות עם 11 מדליות

ספורטאיות נבחרת ישראל בסמבו. קובי אליהו,
האחיות עמית וספיר שינדלר/קובי אליהו

שתי מדליות היום לסמביסטים הישראלים ביומה החמישי והאחרון של אליפות אירופה שהסתיימה בהיכל הספורט, רוממה חיפה. בסה"כ השיגו ספורטאי ישראל באליפות אירופה 11 מדליות - 3 מדליות ארד בתחרויות לבוגרים, 2 מדליות כסף ואחת ארד בגילאים עד 21, 2 מדליות כסף ואחת מארד בגילאי הקדטים עד גיל 19 ו-2 מדליות ארד בגילאי הג'וניור עד 21.

ספיר שינדלר 54 ק"ג מעצמה האתלט ראשל"צ, חניכתה של אליס שלזינגר, שזכתה אתמול במדליית הכסף בתחרות הקדטים עד גיל 17, זכתה במדליית הארד בגילאי הנוער עד גיל 19. שינדלר התחילה את יום הקרבות שלה היישר בסיבוב השני. בקרב הראשון שלה נוצחה בבריח בידי יריבה מרוסיה שהופיעה תחת דגל FIAS . בהמשך ניצחה יריבה 1:2 מרומניה וזכתה במדליית ארד.

הסמביסט ולאדי פולוצקי (98 ק"ג), חניכו של שי גייזינגר מהפועל בת ים הפסיד בחצי הגמר 2:0 ליריב מבלארוס שהופיע עם דגל FIAS2 ובקרב על מדליית הארד ניצח יריב יווני 0:10.

פאבל מוסין, המאמן הראשי של נבחרות ישראל סיכם את ההופעה הישראלית באליפות: "אני חושב שענף הסמבו בישראל בכיוון הנכון. זכינו ב-11 מדליות וזה בהחלט מרשים מאד, אך יחד עם זו קיימת תחושת פיספוס כיוון שהגענו עם חמישה ספורטאים לגמר ולא הצלחנו לזכות במדליית זהב. עם זאת, זה נותן לכולנו דרייב גדול ומוטיבציה מוגברת לעתיד. אני מרוצה מאד מכך שהצלחנו להעמיד צוות מקצועי איכותי סביב בכירי הסמביסטים בישראל. אליס שלזינגר כמאמנת נשים, איתי דבח כמאמן הנוער, אדוארד פלטיאל מאמן ג'וניור ובוגרים וצוות פסיכולוגיים בניהולה של נועה פלצ'י ומאמן הכושר אסף סיטבון, מתעמלת אומנותית בנבחרת ישראל קבוצתי לונדון 2012 . כל זאת תודות לעזרה הגדולה של התאחדות אילת, היחידה לספורט הישגי שלה ואתנה המלווים אותנו כל הדרך"

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully