וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקו: "אם בני ריינה תציע לי להישאר, אני לא פוסל את זה בכלל"

השוער התראיין ב-103FM ונשאל על עתידו: "אני בן 31, יש לי עוד הרבה מה לתת. אני מאמין בקבוצה וביכולות שלה, עשינו חודש וחצי מדהימים"

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 2:1/ספורט1

מכבי בני ריינה השיגה אתמול (שבת) את אחד הניצחונות הכי גדולים שלה העונה, כאשר חזרה מאצטדיון בלומפילד עם 1:2 על הפועל תל אביב ועשתה צעד מאוד משמעותי לעבר הבטחת ההישארות בליגת העל.

ריינה, שעלתה לליגה הבכירה לראשונה בתולדותיה בקיץ האחרון ובמשחק הראשון שלה בליגת העל ספגה חמישייה ממכבי תל אביב באותו אצטדיון, פתחה כעת פער של שבע נקודות מהקו האדום כשנותרו שלושה משחקים לסיום. שוערה של בני ריינה, אריק ינקו שגבר אתמול על מועדון נעוריו, סיפר על התחושות הערב (ראשון) בתכנית הספורט ב-103FM.

"כאשר ראיינו אותי לפני חודשיים אמרתי אותו הדבר - אני מאמין בקבוצה, ביכולות שלה, אני מאמין שנוכל להישאר בליגה ואני חושב שעשינו חודש וחצי מדהימים", אמר ינקו בפתח דבריו.

ינקו גם סיפר על החשיבות של החלוץ מארק קוסטה שהגיע בחלון ההעברות האחרון: "הוא בינגו. יש מילה אחרת להגיד על דבר כזה? בינגו. אני חושב שיש לו הרבה יכולות טובות, הוא הגיע בזמן הנכון, באנרגיה הנכונה. יש לו יכולות מדהימות, הוא פנדלסיט מעולה".

על המשכו בקבוצה סיפר השוער: "אין לי הסכם, אני מסיים חוזה עוד שלושה משחקים ונראה מה יהיו ההצעות ומשם נבחן. הרצון זה מה שיהיה הכי טוב לקריירה שלי. חד משמעית. יש מצב שהם יציעו לי חוזה ואני ארצה ואני אמשיך, כמובן, אני לא פוסל את זה בכלל".

לסיום נשאל היכן טעה בקריירה והשיב: "לפני שחידשתי חוזה במכבי פתח תקווה הייתה לי הצעה ממכבי חיפה, יכול להיות שבדיעבד זו הייתה טעות, אבל לא אומרים חבל על חלב שנשפך. אני מאמין ביכולות שלי, אני בן 31, יש לי עוד הרבה מה לתת. לא אמרתי נואש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully