וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעד גדול לאליפות": ברצלונה חוגגת, טר סטגן השווה שיא מועדון

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 19:52

הקטאלנים התקרבו להשוואת שיא ה-0:1 בעונה אחת עם ניצחון על אתלטיקו, הגרמני כבר עם 23 שערים נקיים. מחמאות לטורס ודה יונג, ביקורת על לבנדובסקי: "בלתי נסלח"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.4/ספורט1

אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון וללא שער, ברצלונה חזרה לעצמה הערב (ראשון) עם 0:1 קשה על אתלטיקו מדריד ששמר על פער של 11 נקודות בפסגה מריאל מדריד. זו הייתה הפעם העשירית העונה שברצלונה רושמת ניצחון 0:1 בליגה, ועוד ניצחון אחד באותה תוצאה ישווה את שיא כל הזמנים ששייך לסביליה (2020/21), אתלטיקו מדריד (2017/18) ו-ולנסיה (1988/89).

ברצלונה ספגה תשעה שערים בלבד ב-30 מחזורים עד כה, ואחד הגורמים לכך הוא השוער מארק אנדרה טר סטגן שהשווה שיא מועדון של קלאודיו בראבו עם 23 שערים נקיים בעונה אחת בליגה. הגרמני עצר היום שני מצבים משמעותיים של האקס אנטואן גריזמן. טר סטגן זכה למחמאות בגיליון הציונים של ה"מארקה", כמו גם כובש השער פראן טורס ש"מנצל את ההזדמנויות שצ'אבי נותן לו".

"עשינו צעד גדול לעבר התואר", אמר טורס בסיום, "היינו טובים מאוד והאוהדים היו איתנו. סבלנו בסוף כי זו אתלטיקו מדריד, קבוצה שלא הפסידה 13 משחקים, אנחנו מחכים לזכייה באליפות".

מתמחה ב-0:1: ברצלונה מתקרבת להשוואת השיא

צ'אבי שמח לקבל בחזרה את פדרי שנכנס כמחליף אחרי כחודשיים, ואת פרנקי דה יונג ששב אחרי חודש ונראה טוב ב-78 דקות על הדשא. "פרנקי הרגיש מאוד בנוח על המגרש ופדרי משנה את המשחק שלנו", אמר המאמן, "ניצחנו קבוצה נהדרת, אתלטיקו במומנטום יוצא דופן וזה ניצחון קריטי. ביקורות? תמיד היו וגם היום יהיו, אבל אני שמח ומרוצה".

"התאמנתי עם הקבוצה רק מיום שלישי, אז לשחק 90 דקות זה יותר מדי", אמר דה יונג, שהתייחס גם לתקופה החלשה שחוותה הקבוצה בשבועות האחרונים, "כשארבעה שחקני מפתח לא נמצאים, זה לא מוזר שבחלק מהמשחקים לא נעמוד בציפיות. היום עשינו ניצחון חשוב". בספרד לא נותרו אדישים ליכולת של ההולנדי ושיבחו: "היה אחד הטובים ברצלונה, החזרה שלו היא ברכה עבור הקבוצה".

מי שדווקא היה נתון לביקורות לאחר המשחק הוא רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני לא הבקיע בארבעת משחקיו האחרונים, והערב פספס הזדמנות גדולה לשים סוף לבצורת האישית: "הוא היה יותר טוב במשחקים קודמים, אבל פספס מצב כשראפיניה היה פנוי לחלוטין מימינו. זה בלתי נסלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully