וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכן לרולאן גארוס: קרלוס אלקראס שוב זכה בטורניר ברצלונה

הספרדי בן ה-19 שמר על התואר עם 3:6, 4:6 קליל על סטפנוס ציציפאס. הולגר רונה זכה בטורניר מינכן, דושאן לאיוביץ' השלים שבוע חלומי בבאניה לוקה

תקציר ניצחונו של אנדריי רובלב על הולגר רונה, גמר טורניר מונטה קרלו/ספורט1

קרלוס אלקראס יגיע לרולאן גארוס כפייבוריט הגדול לזכייה, כך נראה. כחודש לפני הגרנד סלאם הצרפתי, המדורג 2 בעולם זכה בטורניר ברצלונה בפעם השנייה ברציפות עם 3:6, 4:6 קליל על סטפנוס ציציפאס (5).

הספרדי הנפלא נשבר רק פעם אחת והגיש באחוזים גבוהים בדרך לניצחון רביעי בארבעה מפגשים עם יריבו היווני, עליו גבר בברצלונה גם בשנה שעברה (ברבע הגמר). זה התואר השלישי שלו ב-2023 והשישי בקריירה על חימר, ורק בעוד כשבועיים הוא יחגוג את יום הולדתו ה-20.

ציציפאס התבדח בסיום ואמר למנצח שלא מפסיק לגרוף תארים ונראה כי יעשה את זה במשך שנים ארוכות: "קרלוס, תרגיע אחי. לחלוק זה לאהוב. אם נעזוב את הבדיחות, ברכות בפעם ה-30".

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. רויטרס
מלך החימר החדש? קרלוס אלקראס/רויטרס

הולגר רונה, שהפסיד בגמר המאסטרס במונאקו בשבוע שעבר, התנחם בזכייה בטורניר מינכן. הדני (7 בעולם) העניק לעצמו מתנה לקראת יום הולדתו ה-20 שיהיה ביום שבת, כשניצח בגמר על החימר בגרמניה 4:6, 6:1, 6:7 (3) את ההולנדי בוטיק ואן דה זנדסחולפ (29) שמתח אותו במשך כמעט שלוש שעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הולגר רונה טניסאי דני, זוכה טורניר מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
הניף במינכן. הולגר רונה/GettyImages, Alexander Hassenstein

דושאן לאיוביץ' (70 בעולם) השלים שבוע חלומי בטורניר באניה לוקה ובגיל 32 קטף תואר שני בקריירה עם 3:6, 6:4, 4:6 על אנדריי רובלב הרוסי (6 בעולם) שזכה בשבוע שעבר במאסטרס במונאקו. הסרבי ניצח בדרך לגמר בבוסניה את שלושת הטניסאים הבכירים בארצו, כולל 4:6, 6:7 (8) מרשים על נובאק דג'וקוביץ' ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully