וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרב לאליפות ראשונה: 22 דקות לגלוך, זלצבורג ניצחה במשחק העונה

הקשר הצעיר שותף כמחליף ב-0:2 בחוץ על שטורם גראץ והפער בפסגה גדל לחמש נקודות. רפאלוב הפסיד למלדה בליגה הבלגית

תקציר: פיינורד - אוטרכט 1:3/ספורט1

אוסקר גלוך אמנם איבד את מקומו בהרכב רד בול זלצבורג אחרי חמישה משחקי ליגה רצופים בהם פתח, אבל נכנס כמחליף בדקה ה-68 והיה שותף הערב (ראשון) ל-0:2 הגדול של קבוצתו במשחק העונה בגראץ. שטורם קיוותה להפתיע ולעלות לפסגת הליגה האוסטרית אחרי הקיזוז שסייע לה ושתי תוצאות התיקו האחרונות של האלופה, אבל זלצבורג חגגה במחצית השנייה בזכות שערים של ניקו קפאלדו הארגנטינאי (54) ובנימין ששקו הסלובני (73) והיא בדרך לאליפות 10 ברציפות ו-17 בתולדותיה.

* ליאור רפאלוב שיחק 22 דקות כמחליף בהפסד הביתי של אנדרלכט 3:2 למכלן, אצלה יונס מלדה נכנס בדקה ה-63. אנדרלכט נותרה אפילו מחוץ לפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג כשסיימה במקום ה-11 בליגה הבלגית. מכלן במקום ה-13.

* אושר דוידה נכנס בדקה ה-72 בהפסד של סטנדרד ליאז' 3:2 בחוץ מול לובן. קבוצתו סיימה במקום השלישי והיא תשתתף בפלייאוף האמצעי על הכרטיס לקונפרנס ליג.

* ביברס נאתכו עלה מהספסל בדקה ה-63, כאשר פרטיזן בלגרד הפסידה 1:0 בחוץ לצ'וקאריצ'קי ונותרה במקום הרביעי בעונה הכושלת שלה בליגה הסרבית.

נטע לביא שחקן גמבה אוסקה. Masashi Hara, GettyImages
תיקו בקרב התחתית. נטע לביא/GettyImages, Masashi Hara

* נטע לביא השלים 90 דקות בהרכב של גמבה אוסקה, שסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול יוקוהמה FC. קבוצתו של הקשר הישראלי לא הצליחה לשמור על יתרון גם מול נועלת הטבלה שהיא היחידה שטרם השיגה ניצחון העונה בליגה היפנית, וכך היא במקום ה-16 עם שבע נקודות - ארבע מעל יריבתה שנותרה במקום האחרון.

* ג'וזף גנדה נכנס עם פתיחת המחצית השנייה וסייע לקבוצתו להשיג נקודה ביתית ב-2:2 מול פאדרבורן, אחרי שכבר פיגרה 2:0. למרות זאת, היא עדיין במקום האחרון בליגה הגרמנית השנייה, מרחק שלוש נקודות מהמבחנים וארבע מחוף מבטחים.

* עופרי ארד פתח בהרכב קייראט ושיחק 90 דקות ב-2:2 הביתי מול אורדבאסי במחזור השביעי בליגה הקזחית.

* פיראס אבו עקל שיחק 90 דקות ב-2:3 הדרמטי של גבאלה, שחזרה מפיגור 2:0 והשיגה ניצחון על סומגאיט בדקה החמישית של תוספת הזמן. קבוצתו במקום הרביעי בליגה האזרית.

* עומר קורסיה השלים 90 דקות ב-0:0 הביתי של פראלימני מול אנורתוזיס פמגוסטה בפלייאוף התחתון בקפריסין. קבוצתו מתחת לקו האדום ובדרך לירידה.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שלמרות ההדחה מאירופה ממשיכה לשייט לעבר אליפות בהולנד. המוליכה מרוטרדם חגגה ניצחון 10 ברציפות בליגה - 1:3 על אוטרכט ויתרונה בפסגה עומד על שמונה נקודות. היא תוכל לחגוג אליפות במחזור הבא מול אקסלסיור בחוץ, אם תנצח ובמקביל פ.ס.וו תאבד נקודות.

* שון וייסמן נותר על הספסל ולא שותף בהפסד של גרנאדה 1:0 בחוץ לראסינג סנטאנדר. גרנאדה עדיין במקום השני בליגה השנייה בספרד, ממנו מעפילים ישירות ללה ליגה, אבל תאבד אותו אם אלאבס תנצח בהמשך המחזור ה-37.

* מתן בלטקסה נותר על הספסל של אוסטריה וינה בהפסד הביתי 2:1 לאוסטריה קלגנפורט בפלייאוף העליון בליגה האוסטרית. דורון ליידנר עדיין פצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully