וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות מחצית שנייה מוחצת: הפועל ירושלים ניצחה 78:90 את הפועל גליל עליון

מחזיקת הגביע הבטיחה את המקום השלישי עם ניצחון קליל על הקבוצה שהדהימה את מכבי תל אביב במחזור הקודם. הנקינס (19) ונועם יעקב (14) בלטו

כשהיא נשענת על המומנטום מהניצחון המוחץ על א.א.ק אתונה והעלייה לפיינל פור ליגת האלופות בזכותו, הפועל ירושלים הבטיחה הערב (ראשון) את המקום השלישי בליגת העל עם 78:90 ביתי מול הפועל גליל עליון, שגברה על מכבי תל אביב ביד אליהו לפני חמישה ימים. ירושלים העייפה/שאננה אפשרה לגליל לקלוע 46 נקודות בהפסקה וגם להוביל בארנה, אבל במחצית השנייה חזרה להציג את הגנת הברזל שלה שאפשרה לאורחים לקלוע רק 32 נקודות, לעומת 46 של ירושלים שבסופו של דבר שייטה לניצחון קליל.

זאק הנקינס חגג בצבע של האורחים עם 19 נקודות כמעט ללא החטאה (9 מ-12) ו-8 ריבאונדים. ליוואי רנדולף וברנדון בראון (4 שלשות) הוסיפו 16 כ"א והאקס פקטור בהתקפה היה נועם יעקב שקלע 14 נקודות למנצחים. מנגד, גליל שוב נהנתה מיכולת מצוינת של הישראלי הבכיר שלה איתי מושקוביץ' שצלף 4 שלשות והוביל אותה עם 17 נקודות. דיישון בוקר הוסיף 13, אבל גליל נתקעה על 7 מ-25 מחוץ לקשת ולא הצליחה לעצור את השטף בהתקפה של המארחים במחצית השנייה.

זאק הנקינס הפועל ירושלים. ברני ארדוב
19 נקודות וניצחון קליל. זאק הנקינס/ברני ארדוב

רבע 1

נועם יעקב התחיל טוב את המשחק וקלע את ארבע הנקודות הראשונות, כשדאנקים של זאק הנקינס ועוז בלייזר העניקו להפועל ירושלים יתרון 5:8. ברייס וושינגטון ורועי הובר שמרו את גליל עליון בעניינים, ומהלך של סל ועבירה מצד לוטן אמסלם קבע שוויון, לפני שקליעות עונשין סידרו למארחת 19:21 בסיום הרבע הראשון.

זאק הנקינס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שלט בצבע. זאק הנקינס/ברני ארדוב

רבע 2

גליל פתחה את הרבע השני בצורה נחושה מאוד והצליחה להפתיע את ירושלים עם ריצת 2:8 שסידרה להם יתרון 31:36. דז'יקיץ' לקח פסק זמן שממנו חזרה ירושלים מפוקסת יותר בהתקפה ועם סלים של הנקינס ורנדולף חזרה להוביל. ברייס וושינגטון וברנדון בראון החליפו שלשות. רנדולף שוב החזיר את היתרון לירושלים, אבל דיישון בוקר סחט עבירה בזריקה לשלוש וקבע את תוצאת המחצית מהקו: 44:46 מפתיע לאורחים.

מתן אדלסון הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפגין נוכחות. מתן אדלסון הבעלים החדש/ברני ארדוב

רבע 3

ירושלים פתחה את הרבע השלישי בסוג של בליץ וחזרה להוביל עם ריצת 0:6. נועם יעקב המשיך במשחק המצוין שלו ועם סל נוסף עלה כבר ל-14 נקודות והריץ את ירושלים ליתרון 52:57. ברק פלג לקח פסק זמן, אבל הנקינס ורנדולף המשיכו וברנדון בראון גמל על שלשה של איתי מושקוביץ' עם שלשה משלו שקבעה יתרון 58:64 למארחים לקראת סיום הרבע. ברנדון בראון קלע מהקו והרבע הסתיים ביתרון 62:68 לירושלים.

נועם יעקב הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יופי של משחק. נועם יעקב/ברני ארדוב

רבע 4

ירושלים הורידה הילוך בפתיחת הרבע הרביעי ושילמה על כך עם סל של לנגסטון ושלשה של בוקר שצימקה את הפיגור של האורחים ל-73:71 בלבד. אלא שירושלים לא התרגשה, היא התחילה לעשות עצירות, כששלשה של ברנדון בראון ודאנק של הנקינס השלימו ריצת 0:9 והחזירו אותה ליתרון דו ספרתי של 71:82. גליל איבדה את הראש וירושלים חגגה עליה עם דאנקים של הנקינס במתפרצות ועלתה ליתרון שיא של 75:88. איתי מושקוביץ' קלע שלשה אחרונה ורנדולף קבע: 78:90 נוח להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully