וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך לשלב ידיים לקידום הספורט הפראלימפי"

היום התכנסו כל ארגוני הספורט בישראל העוסקים בספורט לאנשים עם צרכים מיוחדים, במסגרת תוכנית "שווים בספורט". יו"ר הוועד הפראלימפי אלי בירנבאום: "להביא לשיפור איכות החיים"

הפראלימפי. יחצ,
הפראלימפי/יחצ

היום התכנסו כל ארגוני הספורט בישראל העוסקים בספורט לאנשים עם צרכים מיוחדים, במסגרת תוכנית "שווים בספורט" במטרה להציג את תוכנית העבודה לשנת 2023.

בין הדוברים בכנס היה גם יו"ר הוועד הפראלימפי אלי בירנבאום: "כל הארגונים שעוסקים בספורט הכל כך חשוב הזה, צריכים לשלב ידיים במטרה לקדם את הספורט הפראלימפי ההישגי וגם לא הישגי מתוך מטרה למצוא ספורטאים פראלימפיים חדשים וגם כדי להביא לשיפור איכות חייהם של אנשים בעלי נכות פיזית."

מנכ"לית ספיישל אולימפיקס ישראל שרון לוי בלנגה:" אני מתרגשת לראות פה שותפים שסללו את הדרך על מנת שנוכל לקדם את התוכנית הזו כשותפים, ולקדם את החזון שכולכם התחלתם. לפני שבוע קיבלנו הכרה כארגון גג. בשבילנו זהו צעד משמעותי, בעוצמה שלו עבור הספורטאים והקהילה כולה. אני רוצה להגיד לאביטל ולגלעד הספורטאים שלנו, ולרקפת אמו של גלעד, תודה על הזכות לקדם חברה מכילה עבורכם כי ברגע שעושים את זה עבורכם עושים את זה עבור כולם. אני רוצה שנעצור לחשוב על רקפת, כמה היא הייתה צריכה להילחם עבור גלעד. שתהיה לו חברה קרוב לבית, שיהיה פעיל ובריא, שירגיש משמעותי בחיים, ומגיע לו. אנחנו פה בזכות הורים אמיצים כמו רקפת , שעכשיו אומרת :'אני קצת יותר רגועה להזדקן, עבור משפחות שנולדים להן ילדים עם צרכים מיוחדים, שמישהו עובד לקדם את הפרוייקט הזה עבורם'."

  • עוד באותו נושא:
  • פראלימפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully