וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תשדרג את שכרו של קמאבינגה: "יכול לשחק בכל עמדה"

הבלאנקוס פועלים להארכת החוזה של הצרפתי בן ה-20, עם סעיף שחרור של מיליארד יורו. אנצ'לוטי: "שחקן מיוחד עם איכויות יוצאות דופן"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

אדוארדו קמאבינגה חתום בריאל מדריד עד 2027, אבל הבלאנקוס מבינים את ערך הנכס שיש להם בידיים ולכן במועדון החלו לעבוד על חוזה חדש לצרפתי בן ה-20, כך מיישרים קו מספר עיתונאים באירופה. שכרו של קמאבינגה ישודרג וסעיף השחרור שלו עשוי לעלות למיליארד יורו, כאשר השחקן לא מעוניין לשחק בשום קבוצה אחרת על אף שהוא זוכה להתעניינות ממספר קבוצות בפרמיירליג.

קמאבינגה היה מהמצטיינים בניצחון ריאל מדריד 0:2 על סלטה ויגו אמש. הפציעה הארוכה של פרלאן מנדי פינתה לו מקום קבוע בהרכב כמגן שמאלי, והשחקן שהגיע מראן באוגוסט 2021 ותפקידו המקורי הוא בכלל כקשר מרכזי, לקח את ההזדמנות בשתי ידיים והראה כמה הוא ורסטילי ומוכשר. אמש קבע הצרפתי שיא אישי של 6 דריבלים מוצלחים.

לאחר המשחק אמר עליו המאמן קרלו אנצ'לוטי: "קמאבינגה יוצא מהכלל. הוא יכול לשחק בכל עמדה. הוא יעשה את העבודה בין אם אציב אותו כקשר, כבלם או כמספר 10. הוא שחקן מיוחד עם איכויות יוצאות דופן".

אדוארדו קמאבינגה, ריאל מדריד. Michael Regan, GettyImages
ריאל מדריד רואה בו נכס לטווח ארוך. אדוארדו קמאבינגה/GettyImages, Michael Regan

מי שכבר חתם על הארכת החוזה שלו, לפחות על פי דיווח ב"מארקה", הוא טוני קרוס שלגביו כבר פורסם כי ימשיך עונה נוספת בריאל מדריד, עמה זכה חמש פעמים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully