וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתפוצץ בהיכל? המספרים מראים: מייק ג'יימס שחקן החוץ הקטלני ביורוליג

כוכב מונאקו קולע 18.4 נקודות בממוצע במשחקי חוץ. אוברדוביץ' מדרבן גם את אוקובו לפני הדו קרב עם בולדווין ובראון: "הוא אחד משלושת הגארדים הטובים באירופה"

תקציר ההפסד של מונאקו לשטרסבורג בליגה הצרפתית/מתוך יוטיוב

מכבי תל אביב תנסה "לגנוב" לפחות משחק אחד בשני המשחקים במונאקו שיפתחו את סדרת רבע גמר הפלייאוף ביורוליג, אבל אתגר לא פחות גדול מצפה לה במשחקי הבית. הצהובים אמנם ניצחו 15 מתוך 17 משחקים ביד אליהו בעונה הסדירה, אבל במונאקו משחק שחקן החוץ הטוב במפעל: מייק ג'יימס.

והנה ההוכחה הסטטיסטית: בטוויטר פרסמו היום (ראשון) את הרשימה המלאה של השחקנים הטובים ביורוליג במשחקי חוץ, וכוכב מונאקו נמצא בראש. ג'יימס קולע 18.4 נקודות למשחק במשחקי חוץ באחוזים טובים למדי. מדובר במספר הגבוה ביותר בליגה לצד שבאז נאפייר ממילאנו, ששיחק רק בחלק האחרון של העונה, וממילא לא יופיע בפלייאוף.

גם למכבי תל אביב יש נציג בעשרת השחקנים המובילים ברשימה. לורנזו בראון מדורג במקום העשירי עם 15.7 נקודות למשחק.

כך או כך, ג'יימס ומונאקו יתייצבו למשחק הראשון בסדרה ביום שלישי במצב רוח מעודד, אחרי שהביסה 70:90 את וילרבאן בגמר הגביע הצרפתי וזכתה בו לראשונה בתולדותיה. המאמן סשה אוברדוביץ' אמר לאחר הזכייה: "החגיגות יימשכו מעט מאוד זמן, כי עכשיו הגיע הזמן להתחיל להתכונן לפלייאוף. אנחנו חייבים לייצג את צרפת ואת מונאקו בצורה הכי טובה על הבמה הגדולה באירופה. ההופעה הזו בגמר הגביע תיתן לנו ביטחון לפני הסדרה. אנחנו משחקם בבית שלנו, תהיה אווירה טובה, אני מקווה מאוד שנשיג את הכרטיס לפיינל פור".

אלי אוקובו כיכב בגמר עם 20 נקודות ונבחר לשחקן המצטיין, ואוברדוביץ' ניסה למנף זאת כדי לשלוח מסר לקראת המצ' אפ שלו מול ווייד בולדווין ולורנזו בראון. "אלי הוא אחד משלושת הגארדים הטובים באירופה, אני משוכנע בזה. היום הוא גם הראה שיש לו אופי של אריה. יש לו את התכונה המיוחדת שנדרשת משחקן גדול - הוא תמיד יודע איך להכניס את עצמו למשחק, גם אם הוא התחיל אותו טוב וגם אם הוא התחיל אותו רע. אני בונה עליו מאוד לקראת הפלייאוף הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully