וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל ואקולטסה בתפקיד כנעאן ואוחנה? אשדוד רוצה להפתיע שוב את מכבי חיפה

23.4.2023 / 10:30

למרות הפציעות, באשדוד רוצים לרשום תוצאה טובה מול האלופה אותה כבר ניצחה בבית. קמהאני יפתח כמגן שמאלי, גיל כהן לא יתלבש

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

אצטדיון הי"א יהיה מלא הערב (ראשון, 20:30) במשחק בין מ.ס. אשדוד למכבי חיפה ובאשדוד מקווים שיוכלו שוב להתעלות על עצמם ולהוציא לפחות נקודה מול האלופה כדי להמשיך ולהיות בתמונת המקום הרביעי. צמד השחקנים שכיכבו בניצחון הביתי על מכבי חיפה העונה, חמודי כנעאן ומיכאל אוחנה, לא יהיו בסגל בגלל פציעות. באשדוד החליטו גם לא לקחת סיכון עם גיל כהן שסוחב פציעה קלה ויש לו ארבעה צהובים וגם הוא לא יתלבש. דויד קופרמן הפצוע אף הוא יהיה עוד מחזור בחוץ ואשדוד תעלה את מונטרי קמהאני כמגן שמאלי.

בהיעדרם של כנעאן ואוחנה, יתן המאמן רן בן שמעון קרדיט לשביט מזל, שמושאל מהפועל תל אביב ולא זכה ליותר מדי דקות משחק העונה. מזל ואלטון אקולטסה ינסו לעזור לזקאריה מוגיס בחלק הקדמי במטרה למצוא את השער של מכבי חיפה.

שביט מזל שחקן מ.ס. אשדוד לפני גיא מזרחי, קונסטנטינוס סוטיריו שחקני הפועל חיפה. קובי אליהו
צ'אנס גדול. שביט מזל/קובי אליהו

רן בן שמעון אמר לקראת המשחק הערב: "אנחנו אחרי הפציעה של חמודי. אין לי ספק שהוא יחזור מהר ויחזור טוב יותר וחזק יותר כי לאנשים טובים, קורים דברים טובים. יש לנו סגל מצוין ונעשה את הכל עד הסוף". בן שמעון הוסיף: "סיימנו את הליגה הסדירה בפלייאוף העליון ואנחנו משחקים ברמה הגבוהה יותר ומי שרוצה להשתייך לרמה הזו, צריך להקפיד על הפרטים הקטנים. מכבי חיפה קבוצת יוצאת מן הכלל ואנחנו נהיה חייבים לעשות את הדברים שלנו ברמה הגבוהה ביותר ולגרום ליריב שלנו להיות פחות טוב".

בן שמעון הכליל בסגל הערב את יעקב בריהון ואבנעזר ממאטה להם גם יש ארבעה צהובים, אבל כיוון שהם שחקני התקפה, הוא עשוי להשתמש בהם ולקוות כי הם לא יספגו את הצהוב החמישי, שימנע מהם לשחק מול מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה בעוד שבוע וחצי.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully