וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס במסר: "כל מי שמפקפק בלברון צריך לדעת שהוא משחק באש"

לברון השתיק את דילון ברוקס עם משחק נפלא ודאנק שהזכיר נשכחות: "הצהרה? עברתי את השלב הזה". הטראש טוק של ממפיס משיג את האפקט ההפוך גם על האצ'ימורה: "מאמינים בי, וכולם מרוויחים"

גם בגיל 38, גם אחרי שסימן וי על כל אתגר אפשרי בקריירה, יש מי שעדיין מוכן לבחון את אורך הרוח והתחרותיות של לברון ג'יימס. אחרי משחק 2 מול הלייקרס, דילון ברוקס כינה את ג'יימס "זקן", הבהיר ש"הוא לא מכבד אותו", וניסה לזלזל בו במופגן. אז במשחק 3 ג'יימס אמנם לא נענה לקריאה של ברוקס לקלוע 40 נקודות "כדי לגרום לי להתחיל לכבד אותו" - אבל הוא והלייקרס הנחיתו נוקאאוט על ממפיס, עם ניצחון 101:111 במשחק חד צדדי שהעניק להם יתרון 1:2 בסדרה, והעביר מסר להמשך.

"כל מי שמנסה לפקפק בלברון צריך לדעת - זה גורם לנו לשחק עם אש בעיניים, במיוחד ללברון", הסביר מאמן הלייקרס דרווין האם אחרי שג'יימס קלע 25 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ורשם שלל מהלכים נפלאים, כולל דאנק אדיר במתפרצת שהזכיר את לברון הצעיר. "כל התיאטרליות הזו של השחקנים שלהם, זה טוב בשביל האוהדים...מבחינתנו, אנחנו רק מנסים לדאוג לעניינים שלנו", מסביר האם.

אחרי המשחק הלילה, לברון עומד על 145 משחקי פלייאוף עם לפחות 25 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, כשהוא השחקן היחיד בהיסטוריה שהגיע ליותר מ-100 משחקים כאלה. ללברון יש גם 240 משחקי פלייאוף עם 20 נקודות ומעלה, הכי הרבה בהיסטוריה, כשג'ורדן מדורג שני עם 173 "בלבד". לברון טוען שעם הרזומה והרקורד שלו, הוא לא באמת מתעסק בטראש טוק זול כמו זה שברוקס ניסה להפעיל נגדו. לטענתו, הוא לא עלה למשחק הלילה במטרה להעביר מסר לברוקס ולממפיס. "איזה סוג של הצהרה אני יכול כבר לתת? אני נמצא בעסק הזה כבר יותר מדי מזמן, כבר עברתי את שלב ההצהרות, אין לי צורך בהן", אמר לברון.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול דילון ברוקס, ממפיס גריזליס. Harry How, GettyImages
בסך הכל עוד שחקן שמנסה להוציא אותו מפוקוס? לברון עם ברוקס/GettyImages, Harry How

אבל למרות ההצהרות של לברון, נראה שהוא בהחלט לקח ללב את הדברים של ברוקס. לפני המשחק, בזמן שברוקס התחמם, ג'יימס ניגש לכיוונו וניהל איתו שיחה קצרה ומתוחה. "זו לא הייתה שיחה חברית. לברון דאג להבהיר לו שיש דברים שלא כדאי לומר על המלך, ושיהיה לכך מחיר'", הסבירו ב-ESPN. גם במהלך המשחק לברון וברוקס המשיכו בטראש טוק, ובתחילת הרבע השלישי ברוקס חצה את הגבול כשחבט בלברון באזור האשכים. ברוקס הורחק, וסיכוי לא מבוטל שיושעה גם ממשחק 4, אם ה-NBA תנהג כפי שנהגה במקרה של דריימונד גרין ותעניש אותו בחומרה לאור הסתבכויות העבר שלו במקרים דומים.

"זו לא הפעם הראשונה שאני חווה דברים כאלה", אמר לברון בהתייחס לניסיונות של ברוקס להוציא אותו מפוקוס במהלך הסדרה בדרכים ספורטיביות יותר או פחות. "התמודדתי עם זה לאורך כל הקריירה, וכבר היו כמה שחקנים שניסו לעשות את זה מולי, אבל זה קל מדי...אני לא נופל לזה, אני פשוט לא מתכוון ליפול לזה". לברון מסביר ש"הרזומה שלי מדבר בעד עצמו. אני מתמקד בחבריי לקבוצה, ובאיך אנחנו יחד ננצח את ממפיס גריזליס - לא באיך לברון ג'יימס ינצח שחקן מסוים שלה".

ג'ה מוראנט רשם משחק גדול בצד השני שקצת נשכח על רקע הניצחון של הלייקרס והאירועים בין לברון לברוקס. מוראנט סיים עם 45 נקודות וקלע את כל 22 הנקודות האחרונות של הגריזליס, אבל זה לא עזר להם להתקרב ולאיים בצורה ממשית על הניצחון של הלייקרס. בסיום מוראנט הודה שלא יופתע אם ברוקס יושעה גם ממשחק 4 בסדרה. "זה לא יפתיע אותי, כי אני רואה איך ה-NBA מתייחסת למקרים כאלה. לדעתי, ההחלטה להרחיק אותו היום הושפעה מאוד מהרחקות עבר שלו. כנראה שתהיה לזה השפעה גם ההחלטה לגבי המשחק הבא", אמר מוראנט.

רוי האצ'ימורה, לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
גם בו פקפקו, גם עליו זה השפיע לטובה. האצ'ימורה/GettyImages, Harry How

כך או כך, זה לא המקרה היחיד בו הטראש טוק של שחקני ממפיס לא עובד. אחרי המשחק הראשון בסדרה בו המטיר רוי האצ'ימורה 29 נקודות, דזמונד ביין פקפק ואמר: "זה כנראה המשחק הכי טוב שהיה לו בקריירה, בוא נראה אם הוא מסוגל להמשיך עם זה". האצ'ימורה ממשיך עם זה בינתיים, ובגדול: במשחק 2 הוא קלע 20 נקודות והוריד 5 ריבאונדים, והלילה הוא סיים עם 16 ו-5 ריבאונדים, וקלע כמה סלים חשובים.

הפורוורד היפני שהועבר בטרייד מוושינגטון "כדי לפנות מקום לדני אבדיה" - כך טען בזמנו ה-GM לשעבר טומי שפרד - מוביל את הפלייאוף עד כה בנקודות מהספסל, עם יותר מ-21 נקודות בממוצע למשחק, והופך לחביב הקהל בקריפטו ארינה. אוהדי הלייקרס הריעו לו במיוחד במשך כל המשחק, והעניקו לו סטנדינג אוביישן לפני סיום. "אני פשוט מרגיש טוב כאן. מאמינים בי, נותנים לי לשחק כמו שאני יודע, וכולם מרוויחים", אמר האצ'ימורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully