וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתי לצוות שלי: 'לא משנה איך ייגמר כאן, אני סובל'"

23.4.2023 / 8:44

זיו אריה לקח אחריות על הגישה של הפועל ירושלים בהפסד לבאר שבע: "כשלתי". במועדון לא ויתרו על בדש ויאו, שבודקים אופציות אחרות

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל ירושלים נוצחה אתמול (שבת) 2:1 על ידי הפועל באר שבע בטדי, אך בסיום זיו אריה התרכז אך ורק בגישה של שחקניו ולא בהפסד. המאמן חזר ואמר כי "נפלנו בגישה, זה היה צפוי אחרי שלושה ניצחונות. כל השבוע ניסינו להתריע ולא הצלחנו, כשלתי, משחק רע מאוד מבחינת הגישה, הפועל ירושלים לא יכולה להיראות ככה, במיוחד לא נגד הפועל באר שבע. מגיע לנו, כשהפועל ירושלים לא בגישה טובה, יהיה לה קשה מאוד".

"בגול נתנו להם את הכדור במקום להעיף אותו, כנראה שביום כזה מגיע לנו לקבל גולים כאלה", הוסיף אריה. "בחצי השני היו עוד דקות לא רעות מבחינת כדורגל, אבל בטח בהפועל ירושלים חייבים לשלב גישה וכדורגל, ברגע שהגישה לא טובה המשחק כבר מוכרע במחצית הראשונה, במהלך המשחק כבר אמרתי לצוות שלי שזה לא משנה איך זה ייגמר - אני סובל כאן. אנחנו לא יכולים להיראות ככה".

אלוז' יאו שחקן הפועל ירושלים לפני הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
נפלו בגישה. אלוז' יאו/דני מרון

המאמן המשיך: "אני מתכוון להגיד לשחקנים ביום שני שאפשר להיות בגישה של להיות מרוצים, גם אם נפסיד את כל ארבעת המשחקים ולא נסיים במקום הרביעי כולם יגידו שזאת עונה אדירה, אפשר לעשות את זה בדרך הזאת, אבל אם רוצים להשיג משהו אחר, אסור שזה יקרה. אם נבוא לבלומפילד מרוצים, נקבל פצצות לראש, היום באנו מרוצים וזה מסכם את הכל. ככה זה היה נראה".

על כארם זועבי: "כארם ילד, משחק בנערים א' בלבד, יש לו משימה לא פחות חשובה עם הנוער, הוא לא היה משחק בבוגרים בגיל הזה בפלייאוף העליון אם לא היה בו משהו מיוחד, אך התהליך צריך להיות נכון ואיטי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל ירושלים גיא בדש. דני מרון
הפועל ירושלים לא מוותרת עליו. גיא בדש/דני מרון

הצוות המקצועי ממשיך בהכנות לעונה הבאה ובמועדון עדיין לא ויתרו על גיא בדש ואלוז' יאו, שבשלב זה בודקים אופציות אטרקטיביות יותר מבחינתם ורוצים להתקדם, כשרק הצעה כלכלית בלתי רגילה למספר שנים תשאיר אותם במועדון. הפועל ירושלים תצרף לחלק הקדמי לפחות שחקן זר אחד חדש, בתקוה שתשתנה עמודת המספרים של שחקני ההתקפה. במכבי תל אביב הבהירו למועדון כי החלטות בנוגע למושאלים יתקבלו רק לאחר מחנה האימונים של המועדון בקיץ, לאחר שהצוות המקצועי יראה את כל השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully