וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונזי קולסון: "אני מת על קטש, הוא מביא משהו אחר למשחק"

שחקן מכבי תל אביב מהלל את המאמן: "הוא הרוויח את האמון והכבוד של כולנו". ויש גם הימור אופטימי: "הדיבור על פיינל פור לא מלחיץ"

תקציר ההפסד של מונאקו לשטרסבורג בליגה הצרפתית/מתוך יוטיוב

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד מונאקו ביום שלישי הקרוב, ונראה ששחקניה נרגשים למדי לקראת האתגר. אמש (שבת) פורסם באתר "באסקטניוז" ריאיון עם בונזי קולסון, והפורוורד נשמע אופטימי למדי. את הריאיון הוא פתח במילים חמות מאוד על עודד קטש.

"אני מת עליו, כי הוא מביא דינמיקה אחרת למשחק. הוא מתערב רק במידת הצורך. לפעמים הוא עוצר את האימונים כדי להסביר לנו איפה הוא רוצה שכל שחקן יעמוד במסגרת השיטה שלו, אבל הוא לא פולשני מדי", מסביר קולסון. "הוא הרוויח את הכבוד והאמון של כולנו, לא רק בזכות יכולות האימון שלו, אלא גם בזכות העבר שלו כשחקן. צפיתי בהרבה סרטונים ביוטיוב מהימים בהם הוא היה שחקן, חבל מאוד שהוא נפצע ונאלץ לפרוש בשלב מוקדם".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם ז'וספ מריה ברוקאל. דני מרון
השחקנים מאמינים בו. קטש/דני מרון

קולסון לא נלחץ מהציפיות והלחץ במכבי תל אביב, שרק הלכו וגדלו בעקבות ההצלחה העונה. "הרגשתי את זה מהרגע שנחתתי בתל אביב - גם הנהלה, גם האוהדים, גם האווירה מסביב, לכולם יש דרישות גבוהות מאוד, וכולם אומרים שאסור שהמועדון יישאר עוד פעם מחוץ לפיינל פור. לי אישית כל הלחץ הזה לא מפריע. אני מאושר להיות חלק ממועדון עם רף כל כך גבוה, אני מחויב לעזור למכבי להחזיר עטרה ליושנה".

קולסון מסביר ש"אמנם נבנינו כקבוצה חדשה לגמרי, ואמנם היינו זקוקים לקצת זמן כדי לבנות את הכימיה בקבוצה, אבל אנחנו במומנטום טוב מאוד מאוד, סיימנו את העונה הרגילה ביורוליג בכושר טוב, ואנחנו רוצים להמשיך ככה". כשנדרש להמר על העולות לפיינל פור, הוא השיב ללא היסוס: "אולימפיאקוס, ריאל מדריד, ברצלונה ומכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully