וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויאנוב נתן חמצן להפועל תל אביב: "כבר ראינו שחור בעיניים"

23.4.2023 / 6:45

שער השוויון של שחקן נס ציונה בקרית שמונה נתן לאדומים אוויר לנשימה, אבל במועדון יודעים היטב: אנחנו עדיין בסכנת ירידה, וחייבים להתעשת. במועדון באו בטענות: שלחו צוות שיפוט חסר ניסיון

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 2:1/ספורט1

התחושות בהפועל תל אביב אחרי ההפסד 2:1 לבני ריינה בבלומפילד היו קשות מאוד. כל אנשי המועדון יצאו מהאיצטדיון עם פנים נפולות ולא ידעו מהיכן תבוא הישועה. בערב, כאשר יוני סטויאנוב השווה עבור נס ציונה בקרית שמונה בתוספת הזמן והשאיר את הפער בין האדומים ליריבה הצפונית על 5 נקודות, נשמו אנשי המועדון מעט לרווחה, וגם אמרו בציניות: "שום דבר שעשינו או נעשה השנה לא תרם להישארות אפשרית כמו השער של סטויאנוב. כבר התחלנו לראות שחור בעיניים".

אמנם התיקו של קרית שמונה נתן מעט חמצן לאדומים, אך הלחץ הוא עדיין גדול. כשמסתכלים על המשחקים שנותרו, ללא קשר לתוצאה במשחק הקרוב נגד בני סכנין, האדומים לא יוכלו להרשות לעצמם להפסיד לקרית שמונה בבית במחזור שלאחר מכן, אחרת הם יסתבכו קשות בתחתית לקראת מחזור הסיום. כך או כך, כולם מבינים שביכולת הנוכחית יהיה לא פשוט להשלים את המשימה.

ליעד רמות הפועל תל אביב. אריאל שלום
עם קצת עזרה מבחוץ. שחקני הפועל תל אביב/אריאל שלום

הפועל תל אביב פשוט לא הגיעה למשחק אתמול. ריינה באה יותר בטוחה, יותר רגועה ויותר מוכנה למשחק, שחקניו של סילבס פשוט נלחצו מהסיטואציה ולא תיפקדו ברוב דקות המשחק. אפילו בשער היתרון של ריינה, לאחר שסילבס כעס על כך שהקבוצה ספגה ממצב נייח, השחקנים היו מבולבלים ולפני ההרמה צעקו: "מי לוקח את שלומי אזולאי? מי לוקח את עאבד? הם עושים תרגיל", וקצת לא היה ברור מי לוקח מי.

והיה גם את החיסרון של אלן אוז'בולט, שאם מורידים את התפוקה שלו - 11 שערי ליגה העונה - הסגל של האדומים אתמול הוא עם תפוקת השערים הנמוכה בליגה. בימים הקרובים יתברר מצבו של החלוץ שעבר מספר בדיקות, ובמועדון מקווים שיוכל להיות כשיר כבר למשחק הקרוב. במועדון גם באו בטענות לכך ששלחו למשחק צוות שיפוט חסר ניסיון, אך גם הודו: "זה עדיין לא מה שהכריע, אנחנו הפסדנו יותר מאשר ריינה ניצחה".

עוד בוואלה!

אוהדי הפועל ת"א ניסו להסתער וגידפו את שחקני ריינה. איינבינדר: "המצב קשה"

לכתבה המלאה

האזינו: אופיר סער על מצבה של הפועל תל אביב

לסילבס אין הרבה ברירות. מכל מה שהביא למועדון עד עכשיו, המערך ההגנתי יחסית עם חמישה שחקני הגנה וכדורגל נסוג, הוא הדבר היחיד שהצליחו להוציא מהקבוצה הזאת העונה. סילבס שוקל לחזור לזה כבר במשחק הקרוב נגד סכנין וללכת עם זה עד הסוף. הוא אפילו לא צריך להתבייש לשחק על תיקו, שלוש תוצאות תיקו בשלושת המשחקים יספיקו לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully