וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלימלה: "מעולם לא עלה בדעתי לבצע הצדעה במועל יד"

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 9:05

חלוץ באר שבע מיהר להבהיר את עצמו אחרי שחגג בתנועה שמזכירה הצדעה נאצית, חטואל הגיב לו: "אוהב אותך, שיזדיין היטלר"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

שחקן הפועל באר שבע פטריק קלימלה הצליח לעורר סערה ברשת הערב (שבת) אחרי שכבש בניצחון של קבוצתו 1:2 על הפועל ירושלים. קלימלה הפולני קבע 0:2 לבאר שבע, ומיד אחרי השער הניף יד חוגגת לעבר האוהדים הצוהלים של האורחת בטדי.

אלא שתנועת היד הישרה שעשה קלימלה נראית בדיוק כמו תנועת מועל היד שהייתה ידועה בגרמניה הנאצית, וכאשר מדובר בחלוץ פולני שעושה אותה - הגולשים ברשת התקשו להתעלם ממנה. "האם הוא עדיין חושב שהוא משחק בפולין?", שאל אחד המגיבים, כשהתנועה השנויה במחלוקת עוררה סערה גדולה.

ההתנצלות של קלימלה

פטריק קלימלה שחקן הפועל באר שבע חוגג שער עם תנועה שעוררה סערה. מתוך שידורי הטלוויזיה, ספורט4, צילום מסך
"מעולם לא עלה בדעתי לבצע הצדעה במועל יד". קלימלה/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה, ספורט4

לאחר שהבין שעורר סערה, קלימלה מיהר להבהיר את עצמו באינסטגרם וכתב: "ברצוני להבהיר שהחגיגה שלי עם הקהל התפרשה באופן שגוי לחלוטין עבור חלק מהצופים. כאזרח פולני, שמכבד את ההיסטוריה של שני העמים, לעולם לא עלה בדעתי לבצע הצדעה במועל יד. כשגרתי בפולין, ביקרתי במחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו ואני מכיר בחשיבות ההיסטוריה של העם היהודי".

"לאחר כיבוש השער, רציתי להודות לאוהדים שלנו. לחלוטין לא היה שם שום דבר מעבר לזה. אני מצר אם מישהו פירש את זה בצורה אחרת. כמו כן, זאת הזדמנות מצוינת להודות שוב לקהל הנפלא שלנו על כל התמיכה ואני שמח מאוד על כך שהשגנו הערב עוד נצחון חשוב. שבוע טוב".

תגובה רותם חטואל. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של חטואל/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אגב, הפוסט הזה זכה כמובן ללא מעט תגובות, כשאחת מהן היתה של חברו לקבוצה רותם חטואל, שכתב בהלצה: "אח שלי אני אוהב אותך, שיזדיין היטלר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully