וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה הודיע: "מסיים את תפקידי בסכנין בתום העונה"

המאמן סיפק את ההכרזה הצפויה לאחר ה-2:2 מול הפועל חיפה. עוואד: "אני בין השחקנים הטובים בארץ". רוני לוי: "מאוד מאכזב"

בשבועות האחרונים הבטיח קובי רפואה להודיע על עתידו בבני סכנין, והערב (שבת) זה קרה. אחרי ה-2:2 הדרמטי בחוץ מול הפועל חיפה, כשקבוצתו הצליחה לחזור ב-10 שחקנים מפיגור 2:0, סיפק המאמן את ההצהרה שלא הפתיעה איש.

"אני מסיים בסוף העונה את התפקיד שלי פה", אמר רפואה. "הודעתי את זה להנהלה לפני שבועיים וחיכינו לרגע הזה. אני מאוד מודה להנהלה, מבחינתי היה אתגר גדול להגיע לפה ואני מאחל לסכנין בהצלחה. כמובן שיש לי פה עוד שלושה משחקים ואתן הכול כדי לנצח בשלושתם, אבל מבחינתי סיימתי את האתגר שלי. רצינו לחכות שנישאר סופית ועכשיו אפשר להכריז על זה. לא קל לעבוד במקום כזה, למרות שקיבלתי פה יחס חם".

על המשחק הוסיף: "מחצית ראשונה לא היינו במשחק בכלל. כמעט כל שבוע אנחנו משחקים ב-10 שחקנים. אני גאה בצעירים שהחזירו אותנו למשחק, זה מראה על אופי".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה עם קובי רפואה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
אחד יחפש אתגר חדש, השני ימשיך במועדון שלו. קובי רפואה עם רוני לוי/קובי אליהו

מוחמד עוואד, כובש שער השוויון בתוספת הזמן: "כל גול הוא חשוב, בכל גול אני שמח. עזרתי לקבוצה לחזור מ-2:0 ל-2:2 ב-10 שחקנים וזה העיקר. כל החיים שלי נתתי גולים, זה אני. כשאני בכושר ואני חד, אני יכול לעזור לכל קבוצה בארץ ושייך לרמה הכי גבוהה בישראל. חזרתי מפציעה ארוכה ואני מאמין בעצמי. מי שמתאמן ומשחק איתי יודע מה אני שווה. עכשיו אני חוזר לכושר ולחדות שלי. אין לי ספק שאני בין השחקנים הטובים בארץ ואחזור לטופ של הכדורגל. אני רוצה ליהנות מכדורגל, עברתי שנה לא פשוטה. עוד אחזור לבמה המרכזית".

על הריקוד לאחר השער, אמר עוואד: "סתם, אני וטאלב הבטחנו לפני המשחק שנעשה איזה ריקוד אם אכבוש. לפני כמה שנים היה לנו איזה קטע ואמרנו שנעשה את זה שוב אם יהיה גול. שמח שכבשתי. עכשיו צריך לסיים טוב את העונה ולחזור ליהנות".

מוחמד עוואד שחקן בני סכנין חוגג שער. קובי אליהו
"עוד אחזור לבמה המרכזית". מוחמד עוואד/קובי אליהו

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה: "התחושות מאוד מאכזבות. נתנו משחק טוב, אבל זה מסביר את מה שקורה לנו לא מעט השנה. התוצאה הייתה צריכה להיות שישה שערים לטובתנו ופתאום המשחק מסתבך. היריב זרק כדורים לרחבה וספגנו שני גולים לא מתאימים. חבל, מאוד מאכזב, אבל זה הכדורגל. תמיד רוצים שבעל הבית ייהנה כשהוא בא לארץ ושואפים לנצח. היינו שווים ניצחון היום, אבל למדנו שכדורגל משחקים עד הדקה ה-90 ודברים קורים".

על כובש הצמד תורג'מן: "הוא תמיד עובד טוב וידוע כסקורר מקצועי. הרבה פעמים הלך לו קשה ועכשיו רואים את העבודה שלו באה לידי ביטוי. מי שיש לו את זה, יש לו את זה".

אלון תורג'מן, שהוחלף לפני הקאמבק של סכנין וראה את השערים שלו הולכים לאיבוד: "מה אפשר להגיד? אני מאוכזב כמו כולם. יצאתי ולא שמתי לב מה קרה, וזה קרה מהר. חבל, אין לי יותר מדי מה להגיד. אני מאוכזב ברמה מטורפת. אני יודע מה אני שווה עם הביטחון שלי. רואים את זה כל פעם שאני עם ביטחון. היום זה לא עזר, אז לא שווה לי כלום. אני עצבני, לא יודע מה להגיד. המטרה שלי היא לכבוש כמה שיותר ולעזור להפועל חיפה עכשיו, וכשיגיע הזמן נשב עם מי שצריך ונחליט מה הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully