וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירון חרותי קבע שיא ישראלי חדש ב-50 מטר חופשי

22.4.2023 / 19:23

השחיין בן ה-25 עצר את השעון על 21.84 שניות - שיפור של שלוש מאיות מהשיא אותו קבע ב-2019: "שמח מאוד. מקווה להמשיך להשתפר לקראת אליפות העולם בקיץ"

מירון חרותי קבע היום (שבת) שיא ישראלי חדש ב-50 מטר חופשי בתחרות גביע האיגוד שהתקיימה במכון וינגייט. חרותי עצר את השעון על 21.84 שניות ושיפר בשלוש מאיות את השיא אותו קבע בווינגייט ב-2019. התוצאה שלו היא השנייה בטיבה בעולם מתחילת 2023.

השחיין הישראלי מירון חרותי. גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה, אתר רשמי
הישג יפה. חרותי/אתר רשמי, גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

חרותי קבע זמן המהיר מהקריטריון לאולימפיאדת פריז 2024, אולם בתחרות זו חייבים להשתתף עשרה ספורטאים מפדרציות שונות בכדי שהיא תהווה קריטריון אולימפי. לכן אליפות ישראל תהיה תחרות הקריטריון לאולימפיאדה לשחיינים ושחייניות מישראל. "זה כיף גדול לשבור את השיא שלי אחרי ארבע שנים שלא עשיתי זאת", אמר. "התחלתי תכנית חדשה השנה ועבדתי על הרבה דברים שהייתי צריך לשפר. אני מרגיש מצוין בתוכנית הזאת ושמח שהצלחתי לתרגם את זה גם לתוצאה מהירה במים. אני גם שמח לשחות מהר יותר מהקריטריון האולימפי ומקווה להמשיך להשתפר לקראת אליפות העולם בקיץ".

בארבעת הימים האחרונים נקבעו עשרות קריטריונים במשחים השונים של שחיינים ושחייניות, לארבע אליפויות בינלאומיות שיתקיימו בקיץ הקרוב: אליפות אירופה עד גיל 23, אליפות אירופה לנוער, משחקי קומן (אליפות מדינות הים התיכון לקדטים) ופסטיבל הנוער האירופאי. ארבעה שחיינים - ענבר דנציגר, יואב רומנו, מרטין קרטאבי וליאור מזרחי - קבעו את הקריטריון לאליפות אירופה עד גיל 23 שתתקיים בדאבלין באוגוסט. עדיין ניתן לקבוע את הקריטריון לאליפות זו גם בחודש יוני בתחרות הטריילס שתתקיים במכון וינגייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully