וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הנוער של מכבי חיפה זכתה באליפות בפעם ה-17 בתולדותיה

הירוקים, ששיחקו העונה גם בליגת האלופות, ניצחו 1:4 בבאר שבע והחזירו את הצלחת שהייתה בעונה שעברה באשדוד. ב-4 במאי יוכלו להשלים דאבל ראשון מאז 2014

קליפ סיכום היום בספורט, 20.4/ספורט1

עוד לפני הבוגרים, קבוצת הנוער של מכבי חיפה החזירה לעצמה הערב (שבת) את צלחת האליפות אותה הניפה בעונה שעברה מ.ס. אשדוד. הירוקים, ששיחקו העונה גם בליגת האלופות, השלימו את המשימה במחזור ה-28 עם 1:4 בחוץ על הפועל באר שבע, חגגו אליפות מספר 17 בתולדות המחלקה (12 מאז שהליגה הפכה למקצוענית) וכעת יתפנו לנסות להשלים דאבל ראשון מאז 2014. בגמר הגביע מצפה להם מפגש עם עירוני קרית שמונה ב-4 במאי.

שחקניו של מסאי דגו עשו את העבודה בבירת הנגב עם בליץ של שלושה שערים בשמונה דקות, כאשר ינאי דיסטלפלד (28), ענאן חלאילי (30) וליאם חרמש (86) מצאו את הרשת. עומר דהן הוסיף את הרביעי בדקה ה-75 והמארחת רק צימקה לאחר מכן.

במקביל, השנייה בטבלה מכבי נתניה הפסידה 3:1 במשחק החוץ שלה מול מכבי תל אביב וכך נותרה מרחק תשע נקודות מהמוליכה, כשנותרו רק שני מחזורים לסיום העונה.

שחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה. Gualter Fatia, GettyImages
עונה אדירה בכל החזיתות. קבוצת הנוער של מכבי חיפה/GettyImages, Gualter Fatia

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, בירך את האלופה החדשה: "ניצחון מרשים הוא הדרך היפה ביותר להבטיח זכייה באליפות. ברכות לקבוצת הנוער של מכבי חיפה על עונה שכללה הופעה מכובדת בליגת האלופות, זכייה בתואר האליפות והעפלה לגמר הגביע. ההשקעה של המועדון בקבוצת הנוער ובגילים הצעירים היא ערובה להצלחה ארוכת שנים, אמונה ביבול המקומי וראייה אסטרטגית מושכלת. הכדורגל שלנו, רגע לפני המונדיאליטו בארגנטינה ויורו הצעירות, ימשיך להתבסס על תוצרים צעירים ומקומיים מבטיחים בדרך לעתיד עוד יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully