וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה בישל בהפסד של דינמו מוסקבה לזניט, ג'ואל אבו חנא נפצע

קפטן נבחרת ישראל הכין בדקה ה-80 לדניל פומין, אבל לא מנע הפסד 3:1 לאלופה שבדרך. בלם לכיה גדנסק הוחלף בשלב מוקדם בהפסד 2:1 לקרקוביה

קליפ סיכום היום בספורט, 20.4/ספורט1

אלי דסה בישל הערב (שבת) את השער המצמק של דינמו מוסקבה בהפסד הביתי 3:1 לזניט סנט פטרסבורג. קפטן נבחרת ישראל פתח כהרגלו בהרכב והכין לדניל פומין בדקה ה-80, אבל הוא וחבריו לא מצאו תשובה למלקום הברזילאי, שכבש צמד (45+1 בפנדל ו-68) וגם בישל לאנדריי מוסטובוי בדקה ה-87. אקס ברצלונה הוא מלך השערים עם 18 וגם בישל שבע פעמים. זניט בדרך לאליפות עם 12 נקודות יתרון בפסגה, דינמו של סלבישה יוקאנוביץ' במקום החמישי בליגה הרוסית כשנותרו שישה מחזורים לתום העונה.

* ג'ואל אבו חנא נפצע והוחלף כבר בדקה ה-18 במשחקה של לכיה גדנסק, שהפסידה 2:1 בבית לקרקוביה במחזור ה-29 בליגה הפולנית. לבלם הישראלי היה חלק בשער שספגה קבוצתו בדקה השמינית, כאשר לכיה נותרה מתחת לקו האדום ובמרחק חמש נקודות מהינצלות. בקופה יישארו רק 15 נקודות אחרי המשחק הזה, כך שלכיה קרובה לירידה אחרי 15 שנים.

עטאא ג'אבר נפטצ'י באקו. ., צילום מסך
חוזר מפציעה. עטאא ג'אבר/צילום מסך, .

* בן אז'ובל שיחק 13 דקות כמחליף בהפסדה של פאטום יונייטד 2:0 בחוץ לסוקוטאי בליגה התאילנדית. קבוצתו ניצבת במקום השמיני.

* עטאא ג'אבר, שחזר באמצע השבוע מפציעה שהשביתה אותו במשך חודשיים ושותף כמחליף בגביע, פתח בהרכב נפטצ'י באקו שסיימה ב-1:1 אצל סבאיל במחזור ה-31 בליגה האזרית. קני סייף ישב על הספסל.

* ליאל עבדה עדיין פצוע ונעדר ממשחקה הביתי של סלטיק, שהסתפקה ב-1:1 מול מאת'רוול במחזור ה-33 והאחרון בליגה הסדירה בסקוטלנד. האלופה נעצרה אחרי 17 ניצחונות רצופים בכל המסגרות וריינג'רס תוכל להקטין את הפער ממנה ל-10 נקודות, לפני תחילת הפלייאוף שבו יש חמישה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully