וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לצהובים: דגני, דהן ותמיר עדי לא יתלבשו בבית"ר מול חדרה

במועדון מביטים אל עבר חצי גמר גביע המדינה. ניקולואסקו, פריידיי, אספרייה ושועה יפתחו במערך התקפי במיוחד, עזריה צפוי לשוב ל-11 לראשונה מאז הפציעה. הרמן ואונגר יפתחו אצל היריבה (ראשון, 20:15, ספורט4)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 2:0/ספורט 1

בית"ר ירושלים

אחרי המשחק הסוער נגד בני סכנין והעונש הקשה שספגה, בית"ר ירושלים חוזרת לאיצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח תקוה, הפעם כקבוצה המארחת, נגד הפועל חדרה שרוצה להבטיח הישארות בליגה. אוראל דגני, תמיר עדי ואורי דהן לא ייכלל בסגל היות וכרטיס צהוב יגרום להיעדרותם מחצי גמר גביע המדינה. אור זהבי צפוי לפתוח לצד סרגיי בורודין, יון ניקולאסקו ופרד פריידיי יפתחו כצמד חלוצים בהרכב התקפי במיוחד, עם ירדן שועה ודנילו אספריה בכנפיים. דן עזריה צפוי לפתוח בקישור לצד אופיר קריאף, לראשונה מאז הפציעה.

אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים בחימום. מאור אלקסלסי
העיניים לחצי הגמר. דגני/מאור אלקסלסי

הפועל חדרה

האורחת תנסה לסגור סופית את סיפור ההישארות בליגה. המאמן מנחם קורצקי יחסר את השוער רובי לבקוביץ' ואת המגן דיא לבאבידי המורחקים, כאשר שוער המשנה גיא הרמן יפתח בשער ורון אונגר ישחק בעמדת המגן הימני. "מיותר לדבר על חשיבות המשחק", אמר המאמן "יש רצון גדול לנצח ולהבטיח סופית את ההישארות אבל אנחנו פוגשים קבוצה מצוינת שיש לה את המטרות שלה. אני מאוד מקווה שהשחקנים שלי יידעו להישאר מרוכזים עד שריקת הסיום ולא יעשו טעויות מיותרות".

סמי בוראר הוסיף: "כל שבוע מחדש אנחנו אומרים שננצח ונגמור את הסיפור, אבל זה לא קורה. מחר יש לנו עוד הזדמנות. אומנם בית"ר לא משחקת בטדי אבל הולך להיות לנו משחק קשה מאוד כי הם רוצים להגיע בכושר טוב לחצי גמר הגביע. אנחנו צריכים להסתכל עם עצמנו, לשחק את המשחק שלנו ולקוות לקחת נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן הפועל חדרה סמי בוראר. מאור אלקסלסי
עוד הזדמנות לגמור את הסיפור. בוראר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפועל חדרה השלימה דאבל עונתי היסטורי על בית"ר ירושלים במהלך הליגה הסדירה וסך הכול ניצחה בארבעה מששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. כל הניצחונות, אגב, היו ללא ספיגה.

* לבית"ר ירושלים ההגנה הגרועה בליגה (52 שערי חובה) ומצד שני ההתקפה הרביעית בטיבה (45 שערי זכות).

* יון ניקולאסקו (15) ודנילו אספרייה (14) חתומים יחד על 29 שערי ליגה עד כה וצריכים עוד שניים משותפים כדי להשוות את השיא של הצמד הזר הכי פורה בתולדות בית"ר: סטפן שאלוי (16) ואישטוון פישונט (15) בדרך לאליפות ב-1997/98.

* מנחם קורצקי ניצח 0:2 את בית"ר ירושלים במשחק הרדיוס בפתח תקוה בבכורה המחודשת שלו כמאמן הפועל חדרה, אבל מאז הוסיף רק ניצחון אחד בתשעה מחזורים.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 4697

משחקי המחזור:

שבת, 16:00: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין
שבת, 20:00: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט1)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)
ראשון, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully