וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו משחקי הפלייאוף בליגה א' דרום, 1:11 לא הספיק לבקעת הירדן

הניצחון האסטרונומי על שמשון כפר קאסם הספיק למקום השישי בלבד, כפר שלם ודימונה ייפגשו אחרי שנפרדו ב-1:1 והפועל הרצליה תתארח ביבנה. בני אילת ירדה לליגה ב', שעריים במבחנים

קליפ סיכום היום בספורט, 20.4/ספורט1

העונה הסדירה בליגה א' דרום הגיעה לסיומה היום (שישי), ולאחר שמכבי הרצליה כבר הבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית, תוצאות מחזור הנעילה קבעו את מפגשי הפלייאוף.

הפועל כפר שלם השנייה נפרדה ב-1:1 ביתי מול מ.ס. דימונה, שסיימה חמישית ותפגוש אותה בחצי גמר הפלייאוף. יוסף טואבה כבש לדימונה בדקה ה-28, עומר בוארון קבע חלוקת נקודות 18 דקות לסיום. הנקודה הזו הספיקה לדימונה להבטיח את המקום החמישי ולהקדים בהפרש שערים את הפועל בקעת הירדן, שהביסה 1:11 את שמשון כפר קאסם.

שחקני הפועל בקעת הירדן. ברני ארדוב
ניצחון 1:11 לא הספיק. שחקני בקעת הירדן/ברני ארדוב

בחצי הגמר השני של הפלייאוף תארח מכבי יבנה השלישית את הפועל הרצליה הרביעית. יבנה סיימה את העונה הסדירה עם 0:2 בחוץ על בית"ר תל אביב שכבר ירדה ותשחק לראשונה בליגה ב' משער של יגיל אוחנה (52) ופנדל של בני נתן (61). הרצליה לעומת זאת חילצה 1:1 בדקה ה-90 אצל הפועל מרמורק משער של סהר גולוב, זאת לאחר שהראל בן אבי (74) כבש לקבוצה מרחובות.

היריבה העירונית של מרמורק, מכבי שעריים, שרדה לבינתיים ותתייצב למשחקי המבחנים אחרי 0:1 על מכבי הרצליה שכאמור כבר הבטיחה עלייה. התוצאה הזו הורידה אוטומטית לליגה ב' אחרי שנתיים אחרי בני אילת, זאת על אף שגברה 0:2 על ירמיהו חולון.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully