וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק אתונה פנתה ל-CAS: "נפלנו קורבן לטרור ואלימות בירושלים"

היוונים שיגרו מכתב תלונה חריף לבית הדין לבוררות בספורט, כינו מנהלים בכירים בהפועל ירושלים "חוליגנים", וקוראים להעניש את האדומים בחומרה: "אם תתעלמו מדרישותינו, נעורר סקנדל!"

אוהדי הפועל ירושלים מרעישים מחוץ למלון של א.א.ק אתונה/סעיף 127א' לזכויות יוצרים

בא.א.ק אתונה מסרבים להירגע מהאירועים במשחק השלישי נגד הפועל ירושלים, וטוענים כי "נפלו קורבן לטרור ואלימות" מצד אוהדי האדומים וגם מצד מנהלים בכירים בקבוצה. היום (שישי) פרסמה הקבוצה מכתב תלונה ששיגרה ל-CAS, בית הדין לבוררות בספורט, בבקשה להעניש את ירושלים. כזכור, ירושלים הביסה 51:91 את א.א.ק במשחק המדובר, שהכריע את זהות העולה לפיינל פור ליגת האלופות, והגיע אחרי אירועים אלימים במיוחד באתונה, שם אוהדים ישראלים הותקפו באבנים והושלכו לעברם חזיזים.

"אנו מברכים את הפועל ירושלים על העפלתה לפיינל פור, אבל יחד עם זאת מצפים מפיב"א ומהגורמים הרלוונטיים לפעול נגדה במלוא החומרה בעקבות החוויה הקשה שחווינו בישראל", נכתב בהודעה. "אנו דורשים שהפועל ירושלים תספוג עונש חמור, ושגם שני המנהלים הבכירים שלה שהתנהגו כמו חוליגנים, ייענשו בהתאם. כל התעלמות מדרישותינו או ענישה קלה מדי, תוביל לסקנדל".

א.א.ק אף פנתה לאיגוד הכדורסל היווני בבקשה לסייע במאבק המשפטי. "אנחנו מצפים מהאיגוד לגלות רגישות זהה לזו שהוא גילה אחרי המשחק השני נגד הפועל, ולגנות באופן פומבי ושלא משתמע לשני פנים את האירועים חסרי התקדים שקרו בירושלים". לטענת א.א.ק, "הקבוצה שלנו נפלה קורבן לטרור ואלימות בירושלים. נעשו ניסיונות מכוונים לאיים עלינו ולהשפיע לרעה על שחקנינו ועל גורמים נוספים - והכל בהובלת הנהלת הפועל ירושלים".

שחקני הפועל ירושלים גלעד לוי, ליוואי רנדולף, איתי שגב. ברני ארדוב
היוונים טוענים: הותקפנו על ידי בכירים בהפועל ירושלים/ברני ארדוב

בא.א.ק ציינו את הצעדה של עשרות אוהדים לאזור המלון של הקבוצה לפני המשחק בשעות הלילה המאוחרות כ"אקט שהחזיר את הכדורסל עשרות שנים אחורה" והוסיפו ש"השחקנים והמאמנים שלנו נאלצו להגיע למשחק אחרי לילה לבן, בלי שינה".

"הג'ונגל שהתרחש על הפרקט לפני, במהלך ואחרי המשחק, היה חסר תקדים. במזל רב האירועים נגרמו ללא נפגעים בנפש", כתבו, וטענו כי אנשי הפועל ירושלים תקפו פיזית בכירים בא.א.ק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully