וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט עוזר לבוקר לפרוח: "זה בזכותו". ספק אם קוואי יוכל לחזור

ההיררכיה של פיניקס מתגבשת תוך כדי תנועה, ודוראנט לא חושש להפוך ל"פתיון יקר". בקליפרס תוהים מתי לאונרד יתאושש - אם בכלל

לוס אנג'לס לייקרס מתאמנת לקראת פתיחת הפלייאוף/מתוך יוטיוב

ההיררכיה של פיניקס מסתדרת תוך כדי תנועה, ודבר אחד ברור אחרי שלושה משחקים בפלייאוף: דווין בוקר הוא זה שמכתיב את הטון, וקווין דוראנט וכריס פול מאפשרים לו לקחת את המושכות. אחרי ההתעלות של הסקורר של פיניקס עם 38 נקודות במשחק 2 בו הם השוו ל-1:1 בסדרה, התסריט חזר על עצמו גם במשחק 3. בוקר צלף 45 נקודות, לקח 29 זריקות מהשדה והיה הגורם המכריע בניצחון 124:129 בלוס אנג'לס. בוקר כמעט הגיע לשיא הקריירה שלו בפלייאוף (47 נקודות), ושוב סחף אחריו את שאר הקבוצה.

את הקרדיט, אגב, הוא נותן לדוראנט (שקלע 28 נקודות שקטות, והיה מצוין בשני צידי המגרש). "הרבה מהסלים שאני קולע, זה בזכותו. היום ניגשתי אליו אחרי כמה סלים ואמרתי לו, 'אתה סללת לי את הדרך'", אמר בוקר, והמאמן מונטי וויליאמס הרחיב: "לפעמים אני מרגיש רע עבור קווין, כי הוא משחק לפעמים כמו פיתיון יקר במיוחד. הוא עומד שם עם כל האורך שלו, והשומר שלו יודע שהוא כל כך מסוכן, ולכן הוא חייב להיצמד לו לפנים. זה נותן לדווין הרבה יותר מרווח והרבה יותר הזדמנויות לתקוף את הטבעת".

שחקני פיניקס סאנס דווין בוקר, קווין דוראנט. רויטרס
ככה זה ייראה כל הפלייאוף? בוקר מכווין, דוראנט מקשיב/רויטרס

בצד השני, הקליפרס מודאגים מאוד מהפציעה של קוואי לאונרד. הכוכב הפציע נעדר מהמשחק בעקבות נקע בקרסול שאותו סחב מהמשחק הראשון בסדרה. המצב החמיר אחרי שלאונרד שיחק פצוע במשחק 2, וכעת חוששים בקליפרס שהוא כלל לא יוכל לחזור להמשך הסדרה. זה כמובן הופך את החיים של הקליפרס, שממילא משחקים ללא פול ג'ורג' הפצוע (שלא אמור לחזור בקרוב), להרבה יותר קשים.

"זה ממש מדכא", הודה טיירון לו בסיום. "קוואי חזר מהפציעה הזאת מצוין, הוא לא החמיץ עם אימון, הוא אוכל נכון, הוא עושה כל מה שהגוף שלו צריך כדי להיות חזק, עובד קשה מאוד. ואז קורה משהו כזה...זה ממש מבאס".

אם לשפוט על פי הטונים של ראסל ווסטברוק, בקליפרס פסימיים בנוגע לאפשרות שקוואי יחזור למשחק הבא, או בכלל להמשך הסדרה. "אני פשוט מרגיש רע עבורו. הוא היה בכושר הכי טוב שלו, כנראה שהוא היה השחקן בכושר הטוב בעולם, למען האמת. היה נחמד לראות אותו תומך בנו מהספסל. אני מקווה שהוא ירגיש טוב יותר בקרוב, ונראה מה יהיה. אם הוא לא יחזור, נצטרך לסמוך אחד על השני ולתמול אחד בשני, למצוא דרך לגרום לדברים לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully