וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני היורוליג מהמרים על מונאקו: "רמה אחת מעל מכבי תל אביב"

וסטרמן והיינס מאמינים שהצרפתים יכריעו את הסדרה ב-5 משחקים: "מייק ג'יימס יעשה את ההבדל". היתרון של הצהובים: מונאקו "באתגר מנטלי ופיזי" לפני משחק 1

תקציר ההפסד של מונאקו לשטרסבורג בליגה הצרפתית/מתוך יוטיוב

מכבי תל אביב ערכה אמש (חמישי) את משחקה האחרון לפני פתיחת סדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג, אבל יריבתה מונאקו עשויה להגיע למשחק הראשון ביום שלישי הרבה פחות רעננה, פיזית ומנטלית.

אתמול נחלה מונאקו הפסד מפתיע בליגה (אבל חסר חשיבות לאור העובדה שכבר הבטיחה את המקום הראשון בליגה הצרפתית), 98:89 לשטרסבורג בבית, וכבר בשבת תופיע למשחק חשוב על תואר, כשתתמודד מול וילרבאן בגמר הגביע הצרפתי בברסי. אתמול הופיעו הצרפתים ללא צ'ימה מונקה הפצוע וללא ג'ורדן לויד שהפך השבוע לאב טרי, ונכנעו לשטרסבורג אחרי הארכה. בדקות הסיום של ההארכה עברה שטרסבורג להגנה איזורית שהפתיעה את מונאקו והוציאה אותה מאיזון, והמאמן סשה אוברדוביץ' הודה שהתקופה הקרובה היא "אתגר גדול, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטלית".

"המשחק הערב היה לי קשה מאוד מבחינה אישית. הראש שלנו כבר בגמר, ובסדרת הפלייאוף הקשה שמצפה לנו. אנחנו פשוט צריכים לשכוח מהמשחק הערב כמה שיותר מהר, כי לוח הזמנים שלנו מחייב אותנו להמשיך הלאה", אמר המאמן, והקפטן מתיו סטראזל הוסיף: "היה קשה להימנע ממחשבות על גמר הגביע, מבלי לזלזל בשטרסבורג. הפסדנו, אבל אני יודע שהקבוצה שלנו מאוחדת, לא ניתן לזה להשפיע עלינו".

שחקני מונאקו. מתוך האתר הרשמי של מונאקו, אתר רשמי
"לא ניתן לזה להשפיע עלינו". שחקני מונאקו אחרי ההפסד/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מונאקו

לקראת הסדרה, ראיינו באתר "באסקטניוז" שחקני יורוליג מהווה והעבר וקיבלו מהם תחזיות על ארבע הסדרות. שני שחקנים - לאו וסטרמן וקייל היינס, הימרו על 2:3 למונאקו בסדרה.

"אני חושב שזה יהיה המצ' אפ הכי קשה, אבל הולך עם מונאקו, 2:3. יהיה כיף לצפות בסדרה הזו, יש גארדים אתלטיים מאוד בשתי הקבוצות. בולדווין ובראון מצד אחד, ג'יימס, לויד ואוקובו מצד שני - אלו אולי חמישה מ-10 הגארדים הטובים באירופה", ניתח וסטרמן. "מכבי כמעט בלתי מנוצחת בבית, לצערם אין להם יתרון ביתיות. אני מאמין שמונאקו תעבור, יש לה את הניסיון מהעונה שעברה, היא השאירה את שחקני המפתח וצירפה כמה שחקנים ממש טובים. מונאקו רמה אחת מעל מכבי תל אביב".

קייל היינס הוסיף: "מדובר בשתי הקבוצות הכי אתלטיות ביורוליג, למונאקו יש ניסיון מהעונה שעברה, ומייק ג'יימס בפלייאוף הוא שחקן אחר ממייק ג'יימס בעונה הרגילה. אני מאמין שכל עוד הוא יהיה מרוכז, הוא יעשה את ההבדל בסדרה הזאת. זו אולי ההזדמנות הכי טובה שיש לו כדי להגיע לפיינל פור. אני מהמר על מונאקו בחמישה משחקים. מכבי יריבה קשה מאוד במשחקי הבית שלה, תהיה אווירה רועשת ואולם מלא בצהוב, יהיה קשה למונאקו לנצח שם, אבל אני עדיין מהמר עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully