וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היעד - 100 מיליון": בארסה תמכור את ראפיניה ופאטי בשביל מסי?

בקטלוניה טוענים: בארסה תעמיד למכירה חמישה שחקנים בכירים כדי לממן את החזרת מסי. צ'אבי עדכן את לבנדובסקי בתוכנית: כך תשחקו יחד

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

בברצלונה ממשיכים לעסוק ללא הרף בסוגיית הקאמבק האפשרי של ליאו מסי, ומבינים מה המחירים שכרוכים בכך. מצבה הכלכלי של ברצלונה רחוק מלהיות אידיאלי ולכן גיבשה הקבוצה תוכנית כדי לממן את החזרה של הפרעוש, שכוללת מכירה של לא פחות מחמישה שחקנים.

לפי "מונדו דפורטיבו", התוכנית של בארסה היא להעמיד למכירה את אנסו פאטי, ראפיניה, אריק גרסיה, פרנק קסייה ופראן טורס, במטרה להגיע לרווח כולל של כ-100 מיליון יורו מהעסקאות עליהם. כך תתאפשר החתמתו של ליאו מסי, וכן יוכלו להיכנס לתוקף החוזים החדשים של רונאלד אראוחו, גאבי, מרקוס אלונסו וסרג'י רוברטו.

בברצלונה מאמינים שלחמשת השחקנים שהוזכרו למעלה, בעיקר ראפיניה ופאטי, "יש שוק גדול" ושמכירה שלהם תניב רווחים גבוהים (והכרחיים) למועדון.

אנסו פאטי עם ליאו מסי ברצלונה. GettyImages
רק אחד מהם יהיה בקבוצה בעונה הבאה. מסי ופאטי/GettyImages

מי שצפויים להישאר לצד מסי, אם מהלך לחזרתו אכן יצלח, הם רוברט לבנדובסקי ועוסמאן דמבלה. לפי "ספורט", צ'אבי כבר ערך שיחות אישיות עם השניים, הסביר להם את הסיטואציה עם מסי, וכבר עידכן אותם בתוכניות שלו כיצד לשלב אותו לצידם, בתקווה להפוך את ברצלונה ל"אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בעולם, אם לא הטובה שבהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully