וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההפסד למכבי חיפה - נקודת המפנה": יובנטוס חגגה "יום מופלא למועדון"

אחרי החזרת הנקודות וההעפלה לחצי הגמר, דנילו נזכר בהפסד בישראל: "נשארנו מאוחדים". הישג חסר תקדים לכדורגל האיטלקי: "שוב במרכז"

תקציר גומלין רבע גמר הליגה האירופית: סביליה - מנצ'סטר יונייטד 0:3/ספורט1

שמחה כפולה ביובנטוס ממה שמסימיליאנו אלגרי הגדיר כ"יום מופלא למועדון". זה החל עם ההחלטה הדרמטית להחזיר לקבוצה 15 נקודות בסרייה A, נמשך עם 1:1 בפורטוגל מול ספורטינג ליסבון שהעלה את הקבוצה לחצי גמר הליגה האירופית, ולפתע העונה המאכזבת של הגברת הזקנה כבר לא נראית כל כך נוראית, כשהיא מדורגת במקום השלישי בליגה האיטלקית ומתמודדת על זכייה בליגה האירופית ובגביע האיטלקי.

"קיבלנו בחזרה לא רק נקודות - אלא גם את החיוך והאופטימיות", התפייט אלגרי אחרי ה-1:1 בליסבון. "עכשיו אנחנו חייבים להתמקד שוב בסרייה A, כי לאחרונה איבדנו יותר מדי נקודות מיותרות בליגה. אנחנו חייבים לבסס את עצמנו בטופ4".

אלגרי הסביר שניבא שהיריבה שלו בחצי הגמר תהיה סביליה. "ציפיתי שסביליה תדיח את מנצ'סטר יונייטד, זה לא הפתיע אותי. סביליה יריבה קשה מאוד שיודעת איך להוציא מעצמה את המיטב במפעל הזה", אמר.

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
השינוי התחיל בחיפה. יובנטוס חוגגת אתמול/רויטרס

בקבוצה סיפרו שהשינוי המנטלי בקבוצה הגיע דווקא אחרי ההפסד המאכזב ביותר של הקבוצה העונה - ההפסד 2:0 למכבי חיפה בליגת האלופות. "אחרי המשחק הזה, יכולנו להתפרק. אבל לפתע נכנסה בנו רוח חדשה לגמרי", סיפר המגן דנילו. "נשארנו מאוחדים כל הזמן, ולרגע אחד לא פקפקנו באיכות של הקבוצה. ידענו שאנחנו מסוגלים לשנות את העונה הזאת".

כך או כך, לא רק יובנטוס חוגגת הבוקר - אלא הכדורגל האיטלקי כולו. אחרי התוצאות אתמול, הבטיחו לא פחות מחמש קבוצות איטלקית את מקומן בחצאי הגמר של המפעלים האירופיים - מילאן ואינטר בליגת האלופות, יובנטוס ורומא בליגה האירופית ופיורנטינה בקונפרנס ליג. מדובר במספר חסר תקדים, וב"גאזטה דלו ספורט" חגגו: "הכדורגל שלנו חזר למרכז הבמה".

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully