וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס מתלבט בנוגע למערך, מימר: "אסור להוריד רגל מהגז"

הפועל תל אביב תארח את בני ריינה למשחק תחתית לוהט (ש', 16:00, ספורט4). גאנם יפתח בחוד במקום אוז'בולט הפצוע

תקציר ה-1:1 של בני ריינה עם הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב

אחרי שלושה הפסדים בארבעה מחזורי פלייאוף תחתון, הפועל תל אביב תארח את בני ריינה (שבת, 16:00, ספורט4) בידיעה שהפסד נוסף יהפוך את סכנת הירידה לממשית ומוחשית הרבה יותר.

מי שייעדרו מהסגל של חיים סילבס בוודאות הם אלן אוז'בולט ואל ים קנצפולסקי הפצועים. המאמן תירגל אתמול מערך של שלושה בלמים, עם אדי גוטליב, סתיו למקין ואור ישראלוב במרכז ההגנה, אבל לאחר התרגולים סילבס חזר לארבעה שחקני הגנה באימון המסכם והוא מתלבט בין המערכים. בן ביטון כשיר ויפתח בהרכב, הרוויה איליץ' צפוי לפתוח בשלישיה הקדמית.. קייס גאנם יפתח בחוד אחרי שנגד הפועל חיפה עלה כמחליף. סילבס עדיין לא החליט סופית על שלישיית הקישור שלו.

קייס גאנם, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
חוזר להרכב. גאנם/אריאל שלום

בני ריינה

בני ריינה תתארח מחר אצל הפועל תל אביב בידיעה שניצחון יבטיח כמעט סופית עונה נוספת בליגת העל ועל הדרך יגרור את היריבה עמוק למאבק ההישרדות. בשבוע הבא תארח ריינה את עירוני קרית שמונה למה שמוגדר במועדון כ"משחק על עונה שלמה" והמטרה היא להגיע ביתרון של לפחות שלוש נקודות להתמודדות הזאת.

המאמן שרון מימר יחסר מחר את הקשר המוצהב עמית מאיר ואניסה צפוי לתפוס את מקומו. בחלק הקדמי ימשיך לואי חילף לקבל קרדיט, לצדם של שלומי אזולאי ומארק קוסטה. "זה עוד משחק חשוב בתקופה של מאני טיים", אמר המאמן מימר, "זה משחק מול קבוצה קשה, בבית שלה, שגם היא נלחמת על החיים שלה. אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו ולהביא את אותה גישה מהתקופה האחרונה שהביאה לנו הצלחות. אסור לנו להוריד רגל מהגז אפילו לשנייה וזה הובהר לשחקנים לאורך כל השבוע האחרון כי אנחנו במומנטום טוב ואסור לנו לתת לו להשתנות כדי להשיג את המשימה".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
לואי חלף, בני ריינה. מאור אלקסלסי
לצד קוסטה ואזולאי. חלף/מאור אלקסלסי

טריוויה

* כל שבעת משחקיה האחרונים של הפועל תל אביב הגיעו להכרעה: שלושה ניצחה וארבעה הפסידה. בששת האחרונים לא השכילה לשמור על שער נקי.

* ריינה מגיעה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) שבהם הבקיעה תשעה שערים. לפני כן היו לה רק חמישה שערים ב-12 מחזורים.

* חיים סילבס ניצח את שרון מימר במפגש הראשון ביניהם על הקווים (1:2 עם הפועל רעננה על הפועל כפר סבא באוקטובר 2016) אבל מאז הפסיד לו חמש פעמים על האפס ועוד שני משחקים לא הוכרעו, כולל ה-1:1 בין הקבוצות הנוכחיות לפני כחודשיים וחצי.

* הפועל תל אביב חוותה חמישה מהפכים על חשבונה העונה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. ריינה השיגה 14 נקודות מעמדות פיגור - רק מכבי חיפה צברה יותר.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 9122

משחקי המחזור:

שבת, 16:00: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין
שבת, 20:00: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט1)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)
ראשון, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully