וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בחיים: מכבי אשדוד צימקה ל-2:1 בסדרת הגמר מול רמלה

הדרומיות מנעו חגיגות אליפות אצלן בבית עם ניצחון 82:96, הקבוצה של שירה העליון תנסה לסגור עניין באולמה ביום ראשון

תקציר: חובנטוד בדאלונה - הפועל תל אביב 74:82/ספורט1

שחקניות מכבי אשדוד לא היו מוכנות שאליצור רמלה תחגוג זכייה באליפות המדינה אצלן בבית. הקבוצה הדרומית צימקה הערב (חמישי) את התוצאה בסדרת גמר הפלייאוף ל-2:1, עם ניצחון 82:96 שהשאיר אותן בחיים. שחקניותיה של שירה העליון יקבלו הזדמנות נוספת לסגור עניין, כאשר יארחו את המשחק הרביעי באולמן ביום ראשון הקרוב.

האורחת פתחה מעט יותר טוב והובילה 15:19 במהלך הרבע הראשון, אלא שאז יצאו הצהובות-כחולות לריצת 2:13 שהביאה אותן ליתרון של 17 נקודות, ובהפסקה הובילה אשדוד 36:51. אפילו קולות של קאמבק לא היו במחצית השנייה, כשהקבוצה הביתית שמרה על הפרש דו-ספרתי עד הבאזר האחרון.

שחקנית מכבי אשדוד אליזבת' קמביג'. לירון מולדובן
קמביג' רשמה דאבל-דאבל מפלצתי/לירון מולדובן
שחקניות מכבי אשדוד חוגגות. לירון מולדובן
נותרו בחיים. שחקניות מכבי אשדוד חוגגות/לירון מולדובן
שחקניות אליצור רמלה מאוכזבות. לירון מולדובן
חגיגות האליפות נדחו, לפחות זמנית. שחקניות אליצור רמלה/לירון מולדובן
שחקניות מכבי אשדוד: שאטורי ווקר, מאי דיין. לירון מולדובן
16 נקודות ו-10 אסיסטים. שאטורי ווקר/לירון מולדובן

קלעו למכבי אשדוד: נטשה היידמן (8 ריבאונדים, 2 חטיפות, 3/6 ל-3) ואליזבת' קמביג' (17 ריבאונדים) 23 כל אחת, שאטורי ווקר 16 ו-10 אסיסטים, דרו אדלמן 12, מאי דיין 8, אלכס כהן 7 ו-9 ריבאונדים, טל סהר 5, יערה יצחקי 2.

קלעו לאליצור רמלה: שאקירה אוסטין 26, 10 ריבאונדים ו-2 חטיפות, אלישה קלארק 22 ו-11 ריבאונדים, אלינה בבקינה 18 (4/8 ל-3), עדן רוטברג 7, אליסה בארון 5, נור כיוף 4.

השרה תמנו שטה: "מקווה שהממשלה תמשיך להקצות תקציבים"

יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, ח"כ פנינה תמנו שטה (המחנה הממלכתי) אמרה לאחר המשחק: "אני רוצה לברך את כל השחקניות, התותחיות אחת אחת, משתי הקבוצות - מכבי אשדוד ואליצור רמלה - ששיחקו מהנשמה ונתנו מופע ספורטיבי מרהיב. אני מברכת את מכבי אשדוד על נצחונן במשחק, והשארת פתח במאבק על האליפות - ללא ספק הן הפגינו נחישות יוצאת דופן וניצחו בכבוד.

"השחקניות כולן הן גאווה לספורט הישראלי בכלל, ודוגמא ומופת לספורט נשים. כדי שנמשיך להתגאות בהן, אני רואה חשיבות גדולה מאוד בקידום והשקעה תקציבית בספורט נשים ועלינו כמדינה וממשלה להשקיע יותר תקציבים בנושא. יו"ר מנהלת ליגת העל, חברתי הילה בר דוד, פועלת רבות בנושא, ואני מברכת אותה על פועלה ושמחה על שיתוף הפעולה עם הוועדה לקידום מעמד האישה שבראשה אני עומדת. בממשלה הקודמת הגדלנו את סך התקציב לספורט הנשים ואני מקווה מאוד שגם הממשלה הנוכחית תמשיך להקצות את התקציבים הנדרשים. ההשקעה בספורט נשים הוא רווח נקי של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully