וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בבית"ר ירושלים: "רוצים להכניס לנו בשביל כל הליגה"

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 14:38

במועדון לא מתכוונים לעבור לסדר היום בעקבות הפחתת הנקודות, גורם: "הצגנו בבית הדין התנהגות קלוקלת של מאבטחים ולא קיבלנו התייחסות, איפה נראה דבר כזה?"

המהומה במשחק של בני סכנין מול בית"ר ירושלים/ספורט1

בבית"ר ירושלים כועסים מאוד על העונש הכבד שקיבלו בבית הדין של ההתאחדות, שהפחית ממאזן הקבוצה שלוש נקודות בעקבות פריצת האוהדים לכר הדשא במשחק נגד סכנין. אם לא די בכך, אז הירושלמים קיבלו גם עונש של שלושה משחקים רדיוס, אותם הם ירצו בעונה הבאה בנוסף לקנס של 50 אלף שקלים.

בבית"ר ידעו כי ייענשו בעקבות האירועים אך לא האמינו כי העונש יהיה כה חמור. במועדון טוענים כי בית הדין משנן את המנטרה של "לא עושים כלום מול האוהדים", דיון אחר דיון מבלי להתייחס לעובדות. בבית"ר מתכוונים לכך שהם הגיעו לבית הדין עם סרטונים ומידע מאוד מפורט בנוגע למאבטחים שאמור היה להקל על העונש, אך בית הדין התעלם מכך. בכל מקרה, במידה שהעונש לא ישתנה בערעור, במועדון שוקלים גם פניה לערכאות משפטיות.

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
סיבכו את הקבוצה שלהם. אוהדי בית"ר/דני מרון

גורם בבית"ר הוסיף: "אם בכל פעם רוצים לבוא ולהכניס לבית"ר בשביל כל הליגה, לא נעמוד מנגד. אנחנו משקיעים, מגיעים לבית הדין, מציגים התנהלות קלוקלת ולא מקבלים התייחסות? איפה נראה הדבר. אם אפילו אין התייחסות לגז שרוסס בניגוד לחוק, אז אין לנו ספק שזה עניין של יראו וייראו. אנחנו לא מגינים על אלימות, אנחנו כן מבינים שהיה שם משהו יוצא דופן מצד התנהלות האבטחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully