וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם בחצי גמר הקונפרנס ליג, רפאלוב ואנדרלכט הודחו בפנדלים

גרינפלד שרק לפנדל ופסל שער ב-1:4 של הפטישים על גנט, אלקמאר ניצחה 0:2 את הבלגים והכריעה מהנקודה הלבנה. פיורנטינה נחלצה ממבוכה ותפגוש את באזל, שעשתה קאמבק בצרפת

תקציר הגומלין של רבע גמר הקונפרנס ליג: פיורנטינה - לך פוזנן 3:2 (4:6 בסיכום)/ספורט1

ווסטהאם מול אלקמאר, פיורנטינה מול באזל - אלו חצאי גמר הקונפרנס ליג שייערכו ב-11 במאי (הגומלין בחלוף שבוע). הפטישים הביסו 1:4 את גנט במשחק אותו שפט אוראל גרינפלד, בעוד ההולנדים הדיחו את ליאור רפאלוב ואנדרלכט בדרמת פנדלים. נציגת איטליה כבר שמטה יתרון של שלושה שערים מהמשחק הראשון, אבל הפסידה בסופו של דבר רק 3:2 ללך פוזנן, ובצרפת שמטה ניס יתרון מול השוויצרים, שכפו הארכה והשלימו בה מהפך בדרך לשלב הבא.

מיקייל אנטוניו שחקן ווסטהאם. רויטרס
השווה וגם חתם את התוצאה. מיקייל אנטוניו/רויטרס

ווסטהאם - גנט 1:4 (2:5 בסיכום)

שנה אחרי שהופיעה בחצי גמר הליגה האירופית, ווסטהאם בין ארבע האחרונות גם בקונפרנס ליג וכעת חולמת על גמר ראשון מאז ההפסד לאנדרלכט בגביע המחזיקות ב-1976. גם הפעם היא פגשה יריבה בלגית שהפתיעה אותה בדקה ה-26, כאשר הוגו קאופרס הסיט פנימה מקרוב, אבל מיקייל אנטוניו השווה בנגיחה בדקה ה-37 ולאחר מכן צוות השיפוט הישראלי סייע להשלמת המהפך. אנשי ווסטהאם באו בטענות לאוראל גרינפלד על יד ברחבה שלא הובילה לפנדל במחצית הראשונה, והטרוניות הועילו לקבל שריקה במקרה דומה בדקה ה-55. לוקאס פאקטה השלים את המהפך מהנקודה הלבנה, דקלן רייס דהר על פני חצי מגרש כדי לכבוש (58) ואנטוניו השלים צמד (63) כדי לחתום בליץ של שלושה שערים בשמונה דקות. גול של ג'רוד בואן נפסל בגלל נגיעת יד (71) אך לא מנע מהפטישים לחגוג ניצחון 11 ב-12 משחקים העונה באירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוראל גרינפלד שופט ישראלי בעת בדיקת VAR במשחק רבע גמר הקונפרנס ליג, ווסטהאם מול גנט. Alex Pantling, GettyImages
שלושה רגעי מחלוקת במשחק. אוראל גרינפלד/GettyImages, Alex Pantling

אלקמאר - אנדרלכט 0:2 (1:4 בדו קרב פנדלים)

הבלגים היו קרובים לחצי גמר הקונפרנס ליג עם 0:2 ביתי במשחק הראשון, אך הסתבכו מהר מאוד בהולנד ונקלעו לפיגור כפול ומהיר . החלוץ היווני אוואנגלוס פאבלידיס הוביל את הקאמבק כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-5, וכעבור שמונה דקות הוסיף את השני שלו ושל קבוצתו. ליאור רפאלוב הוחלף בדקה ה-76, וראה את הקבוצות נגררות לדו קרב פנדלים. השוער האוסטרלי מאט ריאן עצר פנדלים של יאן ורטונגן הוותיק וקיליאן סארדלה, ההולנדים דייקו בכל ארבע הבעיטות שלהם וחגגו עלייה לחצי הגמר.

צפו בתקציר הניצחון של אלקמאר

תקציר גומלין רבע גמר קונפרנס ליג: אלקמאר - אנדרלכט 0:3 (2:3 בסיכום שני המשחקים)/ספורט1
שחקני אלקמאר חוגגים. רויטרס
הדיחו את רפאלוב. שחקני אלקמאר חוגגים/רויטרס

פיורנטינה - לך פוזנן 3:2 (4:6 בסיכום)

אחרי 15 משחקים רצופים ללא הפסד, הריצה הסגולה נעצרה עם הפסד דרמטי שהיה קרוב גם לגרור הארכה ואפילו הדחה מפתיעה. עם יתרון 1:4 מהמשחק הראשון, פיורנטינה אירחה את הפולנים ונקלעה לפיגור 3:0 בדקה ה-69 בהלם מוחלט של יושבי היציעים בפירנצה. המארחת ביצעה חילופים התקפיים, וריקרדו סוטיל (78) הצליח לכבוש את השער המיוחל. בתוספת הזמן (90+2) גאטנו קטסרווילי סגר את הסיפור עבור האיטלקים שעלו על חשבון לך פוזנן לשלב חצי הגמר.

ריקרדו סוטיל פיורנטינה. רויטרס
שער ששווה חצי גמר. ריקרדו סוטיל/רויטרס

ניס - באזל 2:2

אחרי שהשיגה תוצאה טובה במשחק הראשון, גאטן לאבורד העניק יתרון מוקדם (9) לקבוצה מהריביירה שהייתה רחוקה דקות ספורות מהעפלה, אבל ראתה את ז'אן-קווין אוגוסטן הצרפתי מפציץ לרשת בשלהי הזמן החוקי (86) וכופה הארכה, שבה נוהו קאסים השלים את המהפך (98). ארתור קבראל, מלך השערים של באזל בשלוש העונות הקודמות, מחכה לה כעת עם פיורנטינה בחצי הגמר.

ז'אן קווין אוגוסטן שחקן באזל חוגג שער. רויטרס
אוגוסטן חוגג את שער השוויון המאוחר/רויטרס
seperator

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בהפסד פרטיזן בלגרד במשחק השלמה מהמחזור ה-30 בליגה הסרבית, 1:0 לצ'וקריצ'קי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully