וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה בחצי גמר הליגה האירופית, תפגוש את יובנטוס שניצחה בליסבון

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 0:49

צמד של אן-נסירי (8 ו-81) מטעויות קשות של מגווייר ודה חאה ועוד אחד של באדה (47) העניקו 0:3 ו-2:5 בסיכום שני המשחקים נגד מנצ'סטר יונייטד. ראביו (9) ואדוארדס (20, בפנדל) כבשו ב-1:1 של הביאנקונרי מול ספורטינג. גם לברקוזן בשלב הבא, שם מחכה לה רומא

תקציר גומלין רבע גמר הליגה האירופית: סביליה - מנצ'סטר יונייטד 0:3/ספורט1

שלב רבע גמר הליגה האירופית ננעל הערב (חמישי) עם ניצחון גדול של סביליה על מנצ'סטר יונייטד בדרך לחצי הגמר. גם יובנטוס הצטרפה אליה עם 1:1 בליסבון מול ספורטינג. באייר לברקוזן הביסה 1:4 את אוניון סן ז'ילואז ותפגוש את רומא שגברה על פיינורד לאחר הארכה.

יוסף אן-נסירי סביליה חגיגות. GettyImages
תצוגה אדירה. אן-נסירי חוגג/GettyImages

סביליה - מנצ'סטר יונייטד 0:3

האנדלוסים המשיכו להוכיח שהמפעל הוא שלהם עם העפלה שביעית לחצי גמר הליגה האירופית, כאשר בכל הפעמים הקודמות זה הסתיים עם זכייה. אחרי ה-2:2 הדרמטי במשחק הראשון, המארחת רצתה להשיג שער מוקדם וגם הצליחה. אחרי שכבש שער עצמי במשחק הראשון, הארי מגווייר עשה טעות קשה נוספת, סידר ליוסף אן-נסירי מצב קל והחלוץ לא התבלבל (8) בדרך ל-0:1 מוקדם. בדקה ה-40 לוקאס אוקמפוס כבר חגג את השני של סביליה, אבל היה אקוניה היה בנבדל במהלך שהוביל לשער והגול נפסל. המחצית השנייה נפתחה בסערה עם שער של לואיק באדה (47) עם הכתף והדרך של סביליה לשלב הבא נראתה בטוחה. בדקה ה-81 דה חאה הצטרף לחגיגת הטעויות של יונייטד עם איבוד כדור רע, ואן-נסירי בעט לרשת חשופה את השלישי בדרך למפגש מול יובנטוס בחצי גמר אירופי נוסף.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הארי מגווייר, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
טעות קשה שלו הובילה לפיגור מוקדם. מגווייר/רויטרס
לואיק באדה סביליה. GettyImages
בדרך לחצי הגמר. באדה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 8: גול! טעות קשה של הארי מגווייר יצרה מצב ליוסף אן-נסירי שבקלות השתלט ובעט מתוך הרחבה לפינה הקרובה של דויד דה חאה. 0:1 לסביליה!

דקה 40: סביליה כבר חגגה את השני מרגלי לוקאס אוקמפוס, אבל מרקוס אקוניה היה בנבדל במהלך שהוביל לשער והתוצאה נותרה 0:1.

דקה 47: גול! כדור קרן של איבן ראקיטיץ' מצא את הכתף של לואיק באדה שהשתמש בה להבקיע מעל דה חאה את ה-0:2 של סביליה!

דקה 81: גול! עוד טעות בהגנת יונייטד, הפעם דה חאה עם יציאה מזעזעת שעלתה בשער השלישי של סביליה, אן-נסירי התכבד בו גם הפעם וגלגל מול רשת ריקה את ה-0:3!

אדריאן ראביו יובנטוס. GettyImages
עשה את ההבדל. ראביו/GettyImages

ספורטינג ליסבון - יובנטוס 1:1

אחרי זריקת העידוד מהחזרת 15 הנקודות שהופחתו במסגרת הליגה האיטלקית וחזרתו של וויצ'ך שצ'סני אל בין הקורות, הביאנקונרי נהנו גם מיתרון מוקדם של אדריאן ראביו (9) שבעט מקרוב אחרי ערבובייה ברחבה הפורטוגלים בכדור קרן של יובנטוס. הקשר הצרפתי החזיר לספורטינג עם עבירה על מנואל אוגרטה ברחבה, ומרכוס אדוארס (20) השווה מהנקודה הלבנה. היתרון השברירי בסיכום שני המשחקים הספיק לגברת הזקנה שעלתה לשלב הבא למפגש מול מלכת המפעל - סביליה.

מרכוס אדוארדס ספורטינג ליסבון. רויטרס
שוויון שלא הספיק. אדוארדס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 9: גול! אדריאן ראביו השתלט על כדור שהוריד אלכס סנדרו בתוך הרחבה והעלה את יובנטוס ליתרון 0:1 בליסבון!

דקה 20: גול! ראביו החזיר לפורטוגלים עם עבירה עם מנואל אוגרטה ברחבה, מרכוס אדוארדס ניגש לנקודה הלבנה ושלח את שצ'סני לצד השני עם שוויון 1:1!

לאונרדו ספינאצולה רומא. רויטרס
שער קריטי. ספינאצולה/רויטרס
שחקני פיינורד חוגגים. רויטרס
רגעי השמחה הפכו לעצב. שחקני רומא מאוכזבים על רקע חגיגות פיינורד/רויטרס

רומא - פיינורד 1:4 (בתום הארכה)

מחזיקת הקונפרנס ליג עדיין לא ויתרה על חלום התואר האירופי השני ברציפות, והשיגה ניצחון בהארכה על הקבוצה שנכנעה לה בגמר הקונפרנס ליג אשתקד. הרומאים התקשו מאוד מול ההגנה ההולנדית ונלחצו אחורה, אבל דווקא בדקה ה-60 היה זה לאונרדו ספינאצולה שבעט כדור חלש שמצא איכשהו את הרשת של האורחת ושם את הקבוצות בשוויון בסיכום שני המשחקים. בדקה ה-78 בריאן כריסטנטה כבר חגג את השני, אבל אנתוני טיילור טען לעבירה של טמי אברהם במהלך הבישול, בפסילת שער גבולית מאוד נגד הג'אלורוסי. כעבור שלוש דקות, איגור פאיצ'או העניש מהצד השני, אבל הדרמה רק החלה אז. לורנצו פלגריני מצא את פאולו דיבאלה שעלה מהספסל, והארגנטינאי בעט בסיבוב נהדר לפינה הרחוקה כדי לכפות הארכה. בדקה ה-101 אברהם מסר, הפעם ללא עבירה ולא בנבדל, לסטפן אל שעראווי שדחק מקרוב את ה-1:3 לזכות הקבוצה של ז'וזה מוריניו. בדקה ה-109 בעיטה של אברהם נעצרה על ידי ג'סטין ביילו, אבל פלגריני עט על הכדור החוזר ובעט את הרביעי של האיטלקים לרשת ההולנדית.

מהלך המשחק:

דקה 60: גול! לאונדרו ספינאצולה ניצל בלבול בהגנת פיינורד ובעט כדור חלש שהתגלגל כל הדרך לקורה ופנימה. רומא שוב בעניינים, 0:1 באולימפיקו!

דקה 81: גול! איגור פאיצ'או מצא פרצה בהגנת רומא ושלח את הכדור לרשת - 1:1 באולימפיקו!

דקה 89: גול! דרמה ענקית באולימפיקו! פלגריני מסר לפאולו דיבאלה שהסתובב נהדר ובעט לפינה הרחוקה. 1:2 לרומא!

דקה 101: גול! בחצי הראשון של ההארכה - סטפן אל שעראווי קירב את המארחת לשלב הבא! טמי אברהם עם מסירת הרוחב והאיטלקי-מצרי דחק מקרוב את ה-1:3 של רומא!

דקה 109: גול! בעיטה של אברהם נחסמה, אבל פלגריני עם הכדור החוזר פנימה! 1:4 לרומא שהתקרבה לשלב הבא!

פאולו דיבאלה חוגג שער של רומא. רויטרס
שלח את הקבוצות להארכה. דיבאלה/רויטרס
סטפן אל שעראווי רומא. GettyImages
בדרך לשלב הבא. אל שעראווי/GettyImages
שחקני באייר לברקוזן חוגגים. רויטרס
חגיגה בבלגיה. שחקני לברקוזן/רויטרס

אוניון סן-ז'ילואז - לברקוזן 4:1

כבר בדקה השנייה מוסא דיאבי ניצל טעות בהגנת הבלגים, עקף את השוער וגלגל את הראשון של הגרמנים. החגיגה הגרמנית המשיכה בדקה ה-37 עם מתפרצת שהסתיימה בבעיטה מקרוב של מיטשל באקר לרשת הבלגית ויתרון כפול ונוח במחצית. הערב המסויט של סן-ז'ילואז המשיך עם טעות קשה של מוריס השוער שמסר רע לג'רמי פרימפונג, והקיצוני בעט לרשת כמעט חשופה את השלישי (60) של לברקוזן. קספר טרהו (64) צימק עם בעיטה אדירה לרשת הגרמנית מקצה הרחבה לפני שאבל הולזק (79) הבקיע בכדור חוזר אחרי שבעיטה של דיאבי נחסמה. הקבוצה של צ'אבי אלונסו בשלב הבא עם הופעת חוץ משכנעת במיוחד ובמשחק 12 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות.

מהלך המשחק:

דקה 2: גול! מוסא דיאבי ניצל חור בהגנה הבלגית, עקף את אנתוני מוריס וגלגל בקלות לרשת החשופה. 0:1 ללברקוזן!

דקה 37: גול! מתפרצת קטלנית עברה דרך דיאבי לאדם הולזק שהרים למיטשל באקר וההולנדי לא התלבל וכבש את השני של האורחת - 0:2 ללברקוזן!

דקה 60: גול! טעות קשה של מוריס השוער, ג'רמי פרימפונג ניצל זאת ובעט מול רשת כמעט חשופה את השלישי של לברקוזן!

דקה 64: גול! קספר טרהו השתלט נהדר על כדור בקצה הרחבה הגרמנית ושלח בעיטה אדירה לרשת של לברקוזן. אוניון סן-ז'ילואז צימקה ל-3:1!

דקה 79: גול! דיאבי נחסם אצל מוריס, אבל הולזק היה על הכדור החוזר בדרך ל-1:4 של לברקוזן!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully