וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 חודשים אחרי הלידה: אליס שלזינגר זכתה בארד באליפות אירופה בסמבו

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 17:24

שלזינגר בת ה-35 גברה על יריבה צרפתיה בקרב על המדליה וחגגה את הקאמבק: "הזכייה מגבירה אצלי מאוד את המוטיבציה להמשך"

לפני תשעה חודשים בדיוק ילדה אליס שלזינגר (35) את בנה הבכור מייקל. היום, בתחרות הבינלאומית הראשונה שלה אחרי כשנתיים של הפסקה, זכתה שלזינגר במדליית הארד באליפות אירופה בסמבו (במשקל 72 ק"ג) שנפתחה הבוקר ברוממה, חיפה בהשתתפות כ-550 משתתפים מ-30 מדינות.

שלזינגר, חניכתו של פאבל מוסין, הג'ודאית האולימפית (לונדון 2012 במדי ישראל וריו 2016 במדי בריטניה) מדליסטית הזהב באליפות העולם בסמבו 2021 וזוכת מדליית הכסף באליפות אירופה בסמבו 2021, ניצחה בקרב הראשון שלה 2:4 את אלופת אירופה 2022 אנסטסיה קומיאנקובה.

אליס שלזינגר ג'ודו. קובי אליהו
קאמבק מוצלח. שלזינגר/קובי אליהו

בקרב השני הפסידה שלזינגר בבריח ליריבה בלארוסית. בקרב על מדליית הארד פגשה שלזינגר את הצרפתיה טיפאני לה גאל המדורגת במקום החמישי בעולם והשיגה ניצחון 0:2.

מיד לאחר סיום הקרבות סיכמה שלזינגר בהתרגשות: "אני מאוד מרוצה מההופעה שלי בתחרות. באתי לעשות את המקסימום מבחינתי וקיוויתי מאד להתברג על הפודיום. רק בתקופה האחרונה חזרתי להתאמן והיה לי ברור שאני צריכה לעבור את כל התהליך בהדרגה. הזכייה היום במדליה מגבירה אצלי מאד את המוטיבציה להמשך בעתיד. יש לי עוד הרבה עבודה עד לחזרה לכושר טוב והמדליה היום גרמה לי לרצות מאד להמשיך לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully