וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיד וינה תגיש הצעה על ננאד צבטקוביץ'. גם באר שבע מתעניינת

19.4.2023 / 12:55

הבלם הגיע לתחושת מיצוי ואשדוד צפויה למכור אותו בקיץ. האוסטרים שעקבו אחריו לאחרונה יגישו הצעה מכובדת, באר שבע לוטשת עיניים

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

ננאד צבטקוביץ' צפוי לעזוב את מ.ס. אשדוד בסיום העונה, כאשר ראפיד וינה שעקבה אחריו בחודשים האחרונים אמורה להגיש בקרוב הצעה כספית למ.ס. אשדוד כדי לרכוש אותו. הבלם הסרבי בן ה-27 שהגיע לקבוצה בקיץ 2020 והותיר במועדון חותם גדול אחרי שלוש שנים מוצלחות מאוד, ייכנס בקיץ לשנה אחרונה בחוזהו והמטרה של אשדוד היא למכור אותו, כאשר גם השחקן כבר הגיע לתחושת מיצוי ורוצה להתקדם למועדון גדול יותר בחו"ל או בארץ.

אנשי המקצוע של ראפיד וינה עקבו אחריו והגיעו לישראל מספר פעמים כדי לצפות בו, והם צפויים להגיש בקרוב הצעה מכובדת כדי לרכוש אותו. יחד עם זה, גם קבוצות ליגת העל עדיין בתמונה ובראשן הפועל באר שבע שגילתה בעבר עניין רב בבלם ועשויה אף היא להגיש הצעה כספית כדי לרכוש אותו. צבטקוביץ' הפגין יכולת טובה מאוד בחלקים גדולים מהתקופה שלו בישראל והציוות שלו עם טימותי אוואני הפך את השניים לאחד מצמדי הבלמים הטוב בליגה.

ננאד צבטקוביץ', שחקן מ.ס. אשדוד במשחק נגד הפועל תל אביב. לירון מולדובן
המטרה: לעזוב עם גביע. צבטקוביץ'/לירון מולדובן

באשדוד יצטרכו כאמור לחפש לקראת העונה הבאה בלם זר חדש. בשלב הזה על אוואני שהאריך בעצמו חוזה, אין הצעות, אבל כאמור צבטקוביץ' צפוי לסיים את דרכו בסוף העונה באשדוד, כאשר השחקן חולם לעשות זאת עם תואר ומדבר בגלוי על כך שהוא מאוד רוצה לזכות עם הקבוצה בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully