וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה זועמת: אלכסיס לא ישחק נגד טבריה - כי גרינפלד בחו"ל

19.4.2023 / 11:45

בית הדין של ההתאחדות שינה את החלטתו וכוכב המלאבסים שהורחק אחרי שהתפרץ בדרבי, יישאר מושעה במשחק הגורלי. תגובת ההתאחדות: "נוהל רגיל בכל הליגות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4/ספורט1

הפועל פתח תקוה זועמת: בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט היום (רביעי) לשנות את החלטתו בנוגע להשעיה של כוכב הקבוצה ג'ימי אלכסיס, והוא לא יעמוד לרשות הקבוצה במשחק העונה של הלאומית מחרתיים מול עירוני טבריה.

אלכסיס הואשם בהתנהגות בלתי הולמת ובפגיעה גופנית בשופט אוראל גרינפלד, אחרי שהתפרץ לעברו במהלך הדרבי נגד מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר. תחילה הוחלט לדחות את הדיון ולאפשר לאלכסיס ליטול חלק במשחק החשוב ביום שישי, משום שגרינפלד שתוכנן להעיד בדיון טס לאנגליה כדי לשפוט את המשחק בין ווסטהאם לגנט בקונפרנס ליג ולא נמצא בישראל.

ג'ימי אלכסיס שחקן הפועל פתח תקוה משתולל, דרור ניר מרגיע אותו. דני מרון
דרמה לפני המשחק החשוב. ג'ימי אלכסיס/דני מרון

אלא שהיום שינה אב בית הדין עו"ד ישראל שמעוני את ההחלטה, בעקבות פנייה של עירוני טבריה שטענה שההחלטה לאפשר לאלכסיס לשחק רק משום שעד מפתח לא נמצא בישראל, הינה בעייתית. לאחר שבחן את נסיבות המקרה מחדש, החליט שמעוני שראוי להשעות את אלכסיס עד קיום הדיון בשבוע הבא (למרות שעל פניו, ניתן היה לקיים את הדיון השבוע ולאפשר לגרינפלד להעיד מבלי להתייצב פיזית במקום).

בהתאחדות התייחסו לנושא ומסרו: "השעיית שחקן הנחשד במעשים חמורים עד לדיון בעניינו היא נוהל רגיל בכל הליגות, בלי קשר לריצוי העונש האוטומטי ממשחק אחד. דו"ח שופט הוא ראייה מוחלטת על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, ואם מתייחסים לדו"ח הזה ככזה, אז מדובר בראייה חזקה מאוד. אם על העלבת שופט במשחק אפשר לקבל שלושה משחקים, אז על פגיעה גופנית אפשר לקבל אפילו יותר.
הפועל פתח תקוה ביקשה לזמן את השופט גרינפלד להעיד או לדחות את הדיון במקרה שהוא לא יכול להגיע".

הפועל פתח תקוה תגיע למשחק מהמקום השני בטבלה, כשבמאזנה 64 נקודות. עירוני טבריה מדורגת שלישית עם 61 נקודות, וניצחון שלה עשוי לקרב אותה להעפלה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully